training met halter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je hebt nog steeds niet gelezen he luie flikker!

dat deze mensen nog moeite voor jou doen verbaasd me, aangezien jij totaal geen moeite wil doen voor ons(dmv stickys lezen)

ik hoop dat ook in dit topic niemand meer op je vragen reageert totdat je hebt alles hebt gelezen. Stop ook met topics openen en dit forum vervuilen met je onzinnige vragen
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Dit topic suckt enorm ja
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by peso View Post
        je hebt nog steeds niet gelezen he luie flikker!

dat deze mensen nog moeite voor jou doen verbaasd me, aangezien jij totaal geen moeite wil doen voor ons(dmv stickys lezen)

ik hoop dat ook in dit topic niemand meer op je vragen reageert totdat je hebt alles hebt gelezen. Stop ook met topics openen en dit forum vervuilen met je onzinnige vragen
        VAN JOU HOEF IK GEEN ANTWOORDEN MEER EN DOE NIET ZO sacherijnig man!
        ik BEN TOTAAL GEEN LUIE FLIKKER EN TRAIN ERG HARD!!!

en dat van tommy was een hele goede site die me egt geholpen heeft, aan dat geklets van jou heb ik ook niks, en ik lees de stickies ook door.

Comment

Originally posted by stefanz View Post
          Omdat hier heel vaak de vraag langs komt wat je thuis kan doen zonder gewichten heb ik geprobeerd een fulbodyschema voor thuis te maken.
          Bij sommige oefeningen is wel een beetje creativiteit nodig, door middel van een trap enz.
          Uiteraard is het altijd beter om naar een sportschool te gaan. Zeker als je echt serieuze gains wil maken. Maar ik ben van mening dat er thuis zeker een basis te leggen is.
          Het grootste gemis van gewichten ligt bij de benen.

Borst en triceps,

opdrukken. (variatie, beneden vasthouden, uitstoten en klappen, weer naar beneden zakken en daar even vasthouden)

borstdippen. Weighted Chest Dip

opdrukken met je handen vlak naast elkaar.

dippen tussen 2 bankjes in. Weighted Bench Dip

rug, biceps

optrekken. (alle mogelijke varianten, handpalmen naar je toe, van je af, handen dicht bij elkaar, handen ver uit elkaar.)

optrekken met je benen op een bankje. Weighted Supine Row

schouders
          pike press Pike Press

opdrukken met je voeten zo hoog mogelijk.

benen.

squad met een krat bier in elke hand
          lunges met een krat bier in elke hand
          jumpsquads (met een krat bier in elke hand), beneden wel even blijven zitten.
          goodmornings met in elke hand een krat bier
          sprints (zo explosief mogelijke uitvoering, zodra je op snelheid bent weer afremmen, en even rust nemen)

core
          plank holds
          superman (plank hold, en dan je linkerarm en rechterbeen gestrekt optillen, weer terug in plank hold positie, en dan je rechterarm en linkerbeen optillen)

op je rug gaan liggen en alleen steunen op de hak van je voet en schouderbladen. "omhoog lopen" tot je een soort omgekeerde brug vormt. Even vasthouden. Teruglopen naar je beginpositie (op hakken en schouderbladen) en daar weer even vasthouden.

"plank holds" op je zij.

Mocht je dit schema even vol houden, en het lukt om goed op je voeding te letten, kan je een aardige basis leggen om in de sportschool op verder te bouwen.
          ja, thuis kun je ook heel wat doen! heb nu eigen schema: schouders,borst,abs,bovenarmen, kuiten enz. gaat zeer goed, alleen je mag pas vanaf 16 jaar op sportschool geloof ik

Comment

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Klant/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]trainingsschema wat ik zoal elke dag doe:Dumbbell One Arm Shoulder Press (deze doe ik met 10kg )
            Dumbbell Wrist Curl
            Dumbbell Ulnar Flexion
            Weighted Incline Sit-up
            Weighted Sit-up
            Dumbbell Pullover
            Dumbbell Single Leg Stiff-leg Deadlift
            onder andere deze en nog een paar, helpt ook wel
            [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Klant/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Klant/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]

Comment

lol ik kan geen eens met een normaale halter trainen ik moed een krome stang hebben om dat ik me linker arem een x ge broken heb en daar door me linker hand niet plat kan draaien zeg maar wel kloten maar ja zo lukt het ok haha gr thijs

Comment

Originally posted by thijs22 View Post
                lol ik kan geen eens met een normaale halter trainen ik moed een krome stang hebben om dat ik me linker arem een x ge broken heb en daar door me linker hand niet plat kan draaien zeg maar wel kloten maar ja zo lukt het ok haha gr thijs
                auw dat is balen joh! die koste best wel wat , mar is dit goed als je het elke dag een paar x doet en nog wat trainingen erbij?

Comment

ik train 4 x per week in de sport school en daar hebben ze die dingen wel en be gin nu ok weer me motivatzie trug te krijgen die was ik naar somer vakantzie kwijd maar en kom er nu weer lekker in merk wel me teen dat ik wat spier af bouw heb haha maar dat komt wel weer goed groeten thijs

Comment

Originally posted by thijs22 View Post
                    ik train 4 x per week in de sport school en daar hebben ze die dingen wel en be gin nu ok weer me motivatzie trug te krijgen die was ik naar somer vakantzie kwijd maar en kom er nu weer lekker in merk wel me teen dat ik wat spier af bouw heb haha maar dat komt wel weer goed groeten thijs
                    ok, mar hoe oud ben je? bij ons mag je niet onder 16 naar sportschool omdat dat slegt is vor de groei

Comment

ik ben 24 en heb dislakzie en train nu bijna een jaar groeten thijs

Comment

ik vind wel een beetje hard hoe jullie doen tegen iemand van 14
                        logies dat hij niet alles zo snel snapt en oppakt als de rest hier

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                          ik vind wel een beetje hard hoe jullie doen tegen iemand van 14
                          logies dat hij niet alles zo snel snapt en oppakt als de rest hier
                          Normaal zou ik dit met je eens zijn, maar het is duidelijk dat hij hier zelf ook wel om vraagt.

Originally posted by Misterfit View Post
                          God allemachtig, tommy geeft je een kant en klare link van de dumbel curl, maar je verrekt gewoon om te kijken en komt met een rare beschrijving van de oefening. Ik heb echt de indruk dat je een beetje lui bent.
                          Een beetje? Ik snap eigenlijk niet eens dat jullie hem nog advies geven. @ TS: Daar mag je wel blij mee zijn.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

ga gewoon lekker naar de sportschool
                            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

de topicstarter moet ophouden met posten en als de sodemieter gaan trainen.
                              Ik wordt doodmoe van dit gezever.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Pro-ana Pro-Anorexia

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X