arm in V hoe weg te werken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arm in V hoe weg te werken

beste,
    mijn arm vanaf je elleboog tot schouder gaat in een V vorm bij wijze van spreken.
    bij aantal van mijn trainings maten is dit echter niet zijn ze meer ''recht''
    hoe kan ik het begin deeltje vanaf je elleboog biceps ofzo daar wat specifiek laten groejen?
    of harder trainen?
    is dit mogelijk?

dank bij voorbaat
    lawrence

Ik begrijp niet wat je bedoeld.

Foto?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik snap je niet..maak is een foto
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ok zal ik doen

Comment

is gewoon zoals je gewricht in elkaar steekt. kun je niks aan doen. Sommige mensen hebben gewoon over-flexie. heb ik ook last van bij o.a. het deadliften.

Comment

begrijp het niet echt , foto zal wel makkelijk zijn idd.
            Mind is everything.

Comment

Vrouwen hebben dat normaal toch?
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Ik denk dat hij bedoeld dat ze arm vanaf boven breed is en dan naarmate de elleboog nadert smaller wordt en dus een V vorm heeft.
                You can be part of my meal tonight.

Comment

Overstrekken van gewrichten bedoelt hij waarschijnlijk.
                  Als je je arm strekt komen de meeste mensen niet verder dan 180 graden en sommige wel.

Is niets schokkends voor de rest behalve dat ik het er wat pijnlijk vind uitzien met parralel dips, maar dat is persoonlijk.

*
                  Was een plaatje aan het zoeken om te verduidelijken maar kwam allemaal rare attributen tegen en deze website:
                  http://www.fashiondoll.nl/bodyparts_nl.htm
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Je bedoelt dat je arm t.o.v de anatomische houding een lichte flexie stand heeft?

Dit komt vaker voor bij mensen die krachttraining doen, doordat de spieren verkorten. Kijk naar bodybuilders, die lopen als vrouwen met hun armen. Vrouwen lopen over het algemeen ook met overdreven flexie in de armen, dit komt omdat de meeste vrouwen brede heupen hebben en hun handen niet in een normale anatomische houding kunnen houden . True story

Om flexie tegen te gaan, wat dus waarschijnlijk veroorzaakt wordt door de biceps brachi / brachalias, kun je de antagonist gaan trainen d.m.v extensie oefeningen, met name je triceps dus.

gr Leon
                    How you like them apples?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X