Mentale Dieet Plan... Zeer uitgebalanceerd voedings concept.*

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mentale Dieet Plan... Zeer uitgebalanceerd voedings concept.*

Hallo Allemaal,

Ik las via deze site over het mentale dieet plan, en het is echt geen troep ofzo. Ik heb het aangeschaft, en dit concept voorziet werkelijk in alles.

Het is een zeer uitgebalanceerd voedings concept met geweldige mentale ondersteuning. Het is natuurlijk helemaal nieuw, dus even wennen voor iedereen. Maar ik ben er van overtuigd dat dit voor velen van ons zal werken.

Ik vind het een echte aanrader, maar die keus maakt iedereen voor zich natuurlijk.

Gr, Loesje

Hey loes hoe maak je het, doe de groeten aan je vriend janson 69.
    Ik heb eigenlijk niet meer zoveel te vertellen. nou ik wens je nog veel succes met spammen, tot de volgende keer
    Last edited by Misterfit; 15-02-2010, 12:05.

Comment

Ik zal hem de groeten doen! ????? Is tie leuk? Ben nog op zoek!!

Groetjes Mister Fit.

X Loes
      Last edited by Loesje 12; 15-02-2010, 12:22.

Comment

Ga je me nou vertellen dat je serieus bent en in deze troep gelooft? jij lijkt verdacht veel op janson 69. Ook dat twee keer door linken naar die site. Je kunt alleen een spammer zijn, die hard zijn best doet geld te verdienen.

Gisteren middag kwam janson 69 met het bericht over mentale dieeten en nu wil je 1 dag later (nota bene na het weekend) al alles bestelt en in huis hebben en ook al ervaring hebben opgedaan? Je hebt immers deze manier van dieeten op onze site gevonden (dat kan alleen gisteren middag geweest zijn). Beetje ongeloofwaardig verhaal.

Comment

Dit spammen is alleen maar dom. Mensen googlen op Mentale Dieet Plan en komen alleen maar negatieve reacties tegen. Want domme schapen die dit graag willen geloven, gaan toch niet op onderzoek uit.

Maargoed, als het zo geweldig is, kan je vast wel uitleggen wáárom het zo geweldig is. En dan een duidelijk wáárom, geen redenen zoals dat het bij jou goed werkt. Dat kan iedere gek zeggen. Lijkt me duidelijk dat die waarom redenen minimaal zijn.

Comment

Je moet wel een spammer zijn anders had je wel het fatsoen gehad om je voor te stellen!

Als het zo is dan ga lekker ergens anders een forum bevuilen!

Comment

megolen
              Groeten

Comment

Volgens mij gaan we "haar" niet meer terug zien. Ben wel benieuwd naar "haar" verklaring voor het één en ander.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Volgens mij gaan we "haar" niet meer terug zien. Ben wel benieuwd naar "haar" verklaring voor het één en ander.
                  Hoezo reageer je hier uberhaupt zo uitgebreid op?
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Hoezo reageer je hier uberhaupt zo uitgebreid op?
                    Omdat zulke spammers irritant zijn en ik duidelijk wil laten merken dat ze onzin verkondigen. Ik reageer hij uitgebreid op, om te laten zien dat ik haar door heb. Mag dat niet dan?

Oh en dit in de grond stampen is ook goed voor eventuele "domme" mensen, die op dit forum hierover lezen en zich voor de gek laten houden.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Omdat zulke spammers irritant zijn en ik duidelijk wil laten merken dat ze onzin verkondigen. Ik reageer hij uitgebreid op, om te laten zien dat ik haar door heb. Mag dat niet dan?

Oh en dit in de grond stampen is ook goed voor eventuele "domme" mensen, die op dit forum hierover lezen en zich voor de gek laten houden.
                      Echte spammers lezen nooit de reacties.
                      Die spammen en gaan naar ander forum enz enz.

Vaak zijn het gwn automatische bots.

Comment

Deze is schijnbaar geen bot. Maar "haar" verhaal klopt gewoon niet. Hoe kan ze nou gisteren hier op het forum iets gevonden hebben en het nu al de hemel in prijzen. En dan ook meteen twee keer doorlinken naar dezelfde site als die mongool van gisteren. Dat noemt men geen toeval.

Comment

Kan dit topic dicht?
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Kan dit topic dicht?

Comment

Het Mentale Dieet Plan

Heej,

Ik heb een zeer goede Dieet plan gevonden

Het Mentale Dieet Plan

Wat vinden jullie er van?