Verhouding taille tot schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Schouders: 130 cm
    Borst: 109-110 cm (kom op iets van 109 en een half:P)
    Taille: 86-87 cm

Hoe reken je die verhoudingen uit? Ik snap niet hoe jullie daar aan komen?
    Taille delen door borst
    idem door schouders
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

En wat zegt dat nou, zo een verhouding?

Comment

Rond je taille zit geen spieren enkel vet? Dus hoe groter de borst en de schouders en hoe kleiner de taille, hoe beter... Dus de verhouding moet zo klein mogelijk zijn.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          En wat zegt dat nou, zo een verhouding?
          De V-vorm.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            De V-vorm.
            kut voor de mensen die eerder een x-vorm zullen hebben ipv V :P

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              De V-vorm.
              Is het dan zo, hoe lager de verhoudingen uitvallen, deste beter?
              Ik merk wel dat de taile/borst verhoudingen hoger uitvalen (wat natuurlijk niet zo raar)

Maar moeten deze verhoudingen ook nog dicht bij elkaar liggen? Bij jou is er bijvoorbeeld maar 0.08 verschil tussen de verhoudingen, bij mij is het 0.13. Wat zegt dat dan precies?

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                Is het dan zo, hoe lager de verhoudingen uitvallen, deste beter?
                Ik merk wel dat de taile/borst verhoudingen hoger uitvalen (wat natuurlijk niet zo raar)

Maar moeten deze verhoudingen ook nog dicht bij elkaar liggen? Bij jou is er bijvoorbeeld maar 0.08 verschil tussen de verhoudingen, bij mij is het 0.13. Wat zegt dat dan precies?
                Als je borst of schouder deelt door taille: hoe hoger hoe beter (voor V vorm).
                @ ketIF

Comment

Net ff gemeten:
                  buik omtrek: 85 cm
                  schouder omtrek: 135
                  borst omvang: 110

V-Vorm is naar mijn idee beter bij mij geweest, maar ik vind juist dat ik er nu beter uitzie nu mijn onderrug breder wordt, een dunne onderrug is ook niet alles.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    schouder omtrek: 135
                    Weet je het zeker? Zo ja, dan heb je toch wel al redelijke schouders. Niet om lullig te doen, maar gezien je avatar en eerdere pics zou je het niet echt zeggen. Net als je bewering met benen toen. Maar goed, ik weet zelf ook dat foto's kunnen vertekenen en zo zijn er meerdere factoren die mee spelen. Wil dus niet beweren dat het geen waar is.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Weet je het zeker? Zo ja, dan heb je toch wel al redelijke schouders. Niet om lullig te doen, maar gezien je avatar en eerdere pics zou je het niet echt zeggen. Net als je bewering met benen toen. Maar goed, ik weet zelf ook dat foto's kunnen vertekenen en zo zijn er meerdere factoren die mee spelen. Wil dus niet beweren dat het geen waar is.
                      Jep, bf is ook al flink gestegen en schouders zijn toch ook al breed bij mij, daarnaast hoor ik ook vaker dat ik van de zijkant af ook breed ben. En Foto's kunnen inderdaad best veel vertekenen, maar hier dan ff een fotootje:

Op de foto heb ik mijn spieren niet aangespannen wel ben ik iets breder gaan staan. Dan nu de vraag wat zou je zelf dan schatten dat mijn schouder omtrek is?

Comment

Ik geloof je wel, het gaat niet alleen om breedte maar ook de dikte van de schouders. Van opzij gezien. Ja ik geloof het Tommy.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          kut voor de mensen die eerder een x-vorm zullen hebben ipv V :P
                          Ook een peer heeft een vorm

Comment

das aardig van je :P

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                              Jep, bf is ook al flink gestegen en schouders zijn toch ook al breed bij mij, daarnaast hoor ik ook vaker dat ik van de zijkant af ook breed ben. En Foto's kunnen inderdaad best veel vertekenen, maar hier dan ff een fotootje:

Op de foto heb ik mijn spieren niet aangespannen wel ben ik iets breder gaan staan. Dan nu de vraag wat zou je zelf dan schatten dat mijn schouder omtrek is?
                              Je hebt niet zo zeer grote schouders, tenminste aan de hand van wat ik kan zien op de door jou geplaatste foto's, maar wel een wijde rug en dikke traps. Dat verklaart ook een hoop qua omvang. Geen idee wat ik anders zou schatten. Wat dat betreft ben ik daar niet zo goed in. Ben meer van de vetpercentages. Maar ik schatte je schouders niet op 135 en vandaar dus de vraag.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Je hebt niet zo zeer grote schouders, tenminste aan de hand van wat ik kan zien op de door jou geplaatste foto's, maar wel een wijde rug en dikke traps. Dat verklaart ook een hoop qua omvang. Geen idee wat ik anders zou schatten. Wat dat betreft ben ik daar niet zo goed in. Ben meer van de vetpercentages. Maar ik schatte je schouders niet op 135 en vandaar dus de vraag.
                                Schat dan maar meteen ff mijn bf%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X