training/eetschema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training/eetschema

beste mensen,

Ik ben op zoek naar een goeie training en eetschema
    Het mag een harde trainingschema en eetschema zijn
    ik ben laatst 15 kilo afgevallen door joggen maar ben nu nieuw in dit circuit met het idee om spieren te maken
    ik wil graag veel spiermassa aankomen in 6 maanden
    ik train nu anderhalf maand en begin te groeien
    volgens een post van jullie moet ik 500 kc meer binnenkrijgen dan normaal om bredere en grotere spieren te hebben en in plaats van 10 herhalingen 8 herhalingen te doen met zwaar gewicht te doen wie kan me helpen?

Alleen de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html kan je nog helpen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik heb het al gelezen vriend ik vraag om een trainingschema dat is heel anders jammer dat je me vraag niet kan beantwoorden wat een forum zeg

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html vriend
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Leuk om te zien hoe snel je vrienden maakt op zo'n forum

Comment

trainingschema

ja vind het ook jammer
            ik heb me spieren nu een maand laten wennen
            en ik weet van mezelf dat ik het aan kan ik ben heel gemotiveerd
            ik vraag slechts om een goeie trainingschema en eetschema
            ik heb niet om informatie gevraagd over dit circuit ik heb alle stickies uitgebreid doorgenomen namelijk

Comment

Luister vriend. Als je goed had gelezen, dan had je, in die sticky die ik net linkte, gezien dat daar een trainingsschema voor je stond.

Als je goed had gelezen had je ook geweten dat er hier geen complete trainingsschema's aan mensen worden verstrekt. Hooguit geholpen met maken/bekritiseren.

We willen iedereen heel graag helpen. Zeker gemotiveerde mensen, vriend.
              The Sky Ain't The Limit

Comment

Schoom, die reactie van mij sloeg eigenlijk op dat hij jou vriend noemde

Comment

Originally posted by donveli89 View Post
                  ik heb het al gelezen vriend ik vraag om een trainingschema dat is heel anders jammer dat je me vraag niet kan beantwoorden wat een forum zeg
                  Ten 1e... als jij je huiswerk had gedaan wist je dat er geen complete schemas zo ff gegeven worden... jij wilt groot en breed worden dus moet je kennis op doen... (doet iedereen hier dus is niet zeldzaam)
                  Ten 2e... "wat een forum zeg" omdat sch00m gewoon zegt waar het op staat en je de goede richting in wijst geef je het forum maar de schuld omdat jij niet wilt lezen??

Dus vriendelijke vriend, gewoon ff lezen gebruik de zoekfunctie en vind wat trainingsschema's van andere bn-ers en doe wat inspiratie op

Edit : www.calorietabel.nl (kun je mooi je eetschema mee maken)
                  Uit de zomersticky kun je je behoeftes berekenen...

Comment

Gewoon even de sticky's doorlezen, aan de hand daarvan maak je een eet/train schema, dan post je je eet/train schema op de geschikte forums, en dan geven we je tips wat je beter kunt doen
                    (je kunt ook ff googlen voor informatie)

Ps:waarom in 6 maanden( ik weet het denk ik al maar vraag het voor de zekerheid)
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Dit topic gaat op slot.

Ga inderdaad, zoals gezegd, aan de slag met zelf schema's maken en post die om dan kritiek en verbeterpunten te vragen.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X