Niet afvallen maar aankomen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet afvallen maar aankomen :)

Hallo mede forum leden...

Ik heb een vraag waar misschien iemand hier mij mee kan helpen.
    Ik wil graag wat aankomen...
    Het probleem all1 is dat ik helemaal totaal niks aan kom wat ik ook eet en hoeveel ik ook eet.
    Mijn gewicht zit op 60 kilo.
    Ik heb anderhalf jaar niet gesport en ben naar 65 gegroeid.
    Ben nu weer 2 maand aan het trainen 3 keer in de week en zit weer op 60 kilo...

Ik lees van alles over voedingschema's maar kan iemand mij vertellen waar ik precies moet beginnen of hoe ik moet beginnen?

Het aller mooiste is om aan te komen in spiermassa
    Maar vind gewoon aankomen ook cker toff

Ik ben trouwens 1.83
    En ben 21 jaar

WjWj

heb je de zomersticky gelezen?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

zomersticky is goed begin. maar in plaats van -400kcal moet je +400kcal doen. dan paar weken eetschema aanhouden en dan aanpassingen maken waar nodig.

Comment

jah ik heb de zomersticky gelezen
        En zeker over voedingschema's...

Ik heb gewoon een hele snelle stofwisseling en dacht misschien met jullie ervaring dat ik dan wel aan kom.

Alvast bedankt en ik zal laten weten hoe ik het doe en of het helpt

Comment

Nog meer eten dan je al eet..., als je snelle stofwisseling hebt ligt je onderhoud hoog dus probeer hier dan een 500kcals boven te zitten.

Hoe je best kan beginnen: zomersticky er nog eens bijnemen en een voedingschema opstellen. Kom je na een tijd nog niet aan voeg je steeds meer in je schema toe.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Of misschien gewoon veel dingen eten waar veel kalorieen in zitten zoals chips, marsrepen(chocolade) patat, ach je weet wat ik bedoel

Comment

Originally posted by FitnessKing View Post
              Of misschien gewoon veel dingen eten waar veel kalorieen in zitten zoals chips, marsrepen(chocolade) patat, ach je weet wat ik bedoel
              ja geweldig idee. lekker veel nutteloze suikers eten zodat je vet wordt en kans op suiker ziektes en slechte chloresterol met hart- en vaatziekten als gevolg bezorg.

gast. hou gewoon je mond dicht en ga de eerste maanden alleen maar lezen.

Comment

Beste advies tot nu toe.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

En niet te vergeten een kratje bier elke avond.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je bent niet echt een fitness king of wel soms?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

ongeklopte room werkt ook goed
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ken het probleem met de stofwisseling. Ik bleef altijd rond de 67 steken, wat ik ook at en wat ik ook deed.

Tot 2 weken terug woog ik 68 en nu 71 kg!

Het enige wat ik hiervoor heb gedaan is

ochtends
                        brinta met volle melk en whey-proteïne shake met melk

middags
                        6 bammetjes; voornamelijk met pindakaas of kip, banaantje, soyamelk (klein pakje)

in de trein op weg naar huis
                        mueslireep, 2 graankoeken (Time Out van LU)

avonds
                        gewoon lekker eten wat de pot schaft, daarna magere kwark met evt siroopje voor de smaak, handje cashewnoten

EXTRA op trainingsdagen
                        voor de training mueslireep en na de training whey-shake, banaan en weer een reepje voor de suikers en energie (om je spieren te laten herstellen). Daarna thuis nog 2 glazen chocomelk.

Het is misschien niet helemaal volgens de officiële regels maar voor mij, met ook een hele sterke stofwisseling, werkt het en ben niet vet geworden maar in spiermassa alleen aangekomen. Het vergt even discipline om het in je systeem te krijgen, maar op een gegeven moment vraagt je lichaam er zelf om.

En blijf gewoon goed en zwaar trainen, maar daarvoor kan je genoeg vinden.

SUCCES!
                        22j.
                        1.83m
                        70 kg. BF 8,5%

Comment

als je een snelle stofwisseling hebt moet je veel eten. wat jij eet is niet veel. het is zelfs minder dan wat een gemiddelde man hoort te eten. dus...zoals iedereen...bereken je kcal en ga er boven zitten. kom je niet aan verhoog het dan nog een keer.

Comment

Ik ken het probleem van de (te) snelle stofwisseling.

Maar ook met een snelle stofwisseling is het goed te doen het enige waar je altijd rekening mee moet houden is eten.

Ik zal je even heel kort vertellen wat ik per dag eet :

In de ochtend Havermoet met volle melk ( 300 ml melk 5 eetlepels havermout)

2 uur later 4 volkoren bruine boterhammen met kip/rookvlees

2 uur later shake met 500 ml volle melk

2 uur later 4 volkoren bruine boterhammen met kip/rookvlees

Avondeten ( wat de pot schaft...maar probeer vaak pasta gerechten te eten)

2 uur later neem ik weer brood maar je kan ook kwark eten als je dat lekkerder vindt.

Voor het slapen gaan eet ik de ''restjes'' van het avond eten op.

Uiteraard tussen door fruit en veel water etc. maar dat spreekt voorzich.

Het is hier even heel kort geformulierd maar hier komt het in grote lijnen op neer, ga hier mee aan de slag en ik weet zeker dat je (gezond) zult aankomen.

Succes.

Comment

ook jij hebt geen snelle stofwisseling. je eet eindelijk de hoeveelheid die je hoort te eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X