Ergeren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ergeren

Waar ergeren jullie je aan?

ik aan één specifieke vrouw die altijd focking breed loopt maar heel skinny is. Is gewoon haar houding maar werkelijk irritant. Zoals vanavond komt er ook een vatsig wijf binnen op crocs ( echt dik) miss 3 min op crosstrainer verder beetje aan de bar krantje lezen. Dan denk ik; doe je best of blijf gewoon thuis!

Ook dat mensen 20 min op een apparaat zitten en niks uitvoeren, beetje vooruit staren. gelukkig maak ik nu niet zoveel gebruik van apparaten maar toch..
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...89-klagen.html
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Aan die gastjes van 16 jaar dat met 5-6 komen, 1 machine nemen en dan 1 iemand er op bezig terwijl ze ernaar zitten te staren en zelf geen reet uitvoeren... daar 2 uur kabaal maken en dan buiten sigaretje gaan roken weer binnen mijn verse lucht verpesten en staan stinken en dan nog staan staren hoe jij je oefening doet en daar dan een slechte variant van staan te doen... en dan denken dat ze al van die 2 oefeningen dat ze doen BB zijn en nog eens een halfuur staan te poseren voor de spiegel... of is dit alleen in mijn fitnes ???

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
        Aan die gastjes van 16 jaar dat met 5-6 komen, 1 machine nemen en dan 1 iemand er op bezig terwijl ze ernaar zitten te staren en zelf geen reet uitvoeren... daar 2 uur kabaal maken en dan buiten sigaretje gaan roken weer binnen mijn verse lucht verpesten en staan stinken en dan nog staan staren hoe jij je oefening doet en daar dan een slechte variant van staan te doen... en dan denken dat ze al van die 2 oefeningen dat ze doen BB zijn en nog eens een halfuur staan te poseren voor de spiegel... of is dit alleen in mijn fitnes ???
        Inderdaad!!

Comment

Ik erger me aan zoveel dingen. Maar zo te zien bedoel jij waarschijnlijk in de gym. Aan niet zoveel dingen eigenlijk. Wat mensen daar doen moeten ze zelf weten. Is niet mijn probleem, kom er tenslotte voor mezelf. En hun betalen ook gewoon voor hun abo dus al zou ik me er aan ergeren, ik heb er weinig over te zeggen. Enigste wat ik vervelend vind is dat de dumbells maar tot 40 kg gaan.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik mag nog even tot ik met de zwaarste dumbells mag trainen, zijn namelijk 50kg
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Ik erger me aan zoveel dingen. Maar zo te zien bedoel jij waarschijnlijk in de gym. Aan niet zoveel dingen eigenlijk. Wat mensen daar doen moeten ze zelf weten. Is niet mijn probleem, kom er tenslotte voor mezelf. En hun betalen ook gewoon voor hun abo dus al zou ik me er aan ergeren, ik heb er weinig over te zeggen. Enigste wat ik vervelend vind is dat de dumbells maar tot 40 kg gaan.
              jij hebt dan nog geluk... bij ons gaan die maar tot 30kg! dermee als men abo afgelopen is dat ik naar een andere gym ga tot men spijt want het is maar op minuutje wandelen en ga nu de auto moeten nemen...

jij zit waarschijnlijk in een grote gym want als er idd genoeg ruimte is om elk zen ding te doen is dat geen probleem maar bij ons kun je maar max 10 man zetten aan de gewichten en de boel zit compleet vast! tis een zeer kleine gym dus dan erger je er wel aan hoor... (kpraat wel over alle apparaten bezet dan e...) dus dan is het wel wachten geblazen!! heb er eens 3 uur gezeten om al men oefeningen te kunnen doen terwijl het op 1-2 uurtjes men training meestal gedaan is

Comment

We hebben al een topic om te klagen.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X