ben een tijdje niet op forum geweest ivm vakantie enz. ik vind eerlijk gezegd het thuis trainen een beetje saai worden.. heeft iemand een idee ofzo waardoor ik het leuker kan maken?
saai
Collapse
X
-
Originally posted by gentjuh View Postben een tijdje niet op forum geweest ivm vakantie enz. ik vind eerlijk gezegd het thuis trainen een beetje saai worden.. heeft iemand een idee ofzo waardoor ik het leuker kan maken?Geniet, en drink met maten!
-
Originally posted by gentjuh View Postja wil ik ook ne heb ik gedaan allleen die zit vol dus moet nog steeds wachten, heb die gast al een mailtje gestuurd mar zegt nog steeds het zelfde
Comment
-
Zou toch eens uitkijken voor een sportschool, thuis trainen kan misschien saai worden omdat er niet genoeg variatie in je schema kan gebracht worden. In een sportschool/gym kun je meerdere mogelijkheden uitproberen en daar een schema van maken dat bij je past, ook moet je zien naar het op tijd veranderen van schema om je spieren te blijven prikkelen, als je merkt dat je sterker wordt zal het saaie (hopelijk) wel verdwijnen.
Anderzijds, als je trainen op zich saai vindt en krachttraining niet je ding is dan kan je iets anders uitproberen maar dat zou spijtig zijn want krachttraining is de max!! Hopelijk ligt het saaie er in dat je niet voldoende kan afwisselen van oefeningen omdat je thuis traint.
Anderzijds, toen ik thuis trainde, eeuwen geleden, vond ik het nooit saai, dus aan jou de keus wat je er verder mee aan wilt.
Succes!!
Comment
-
thuis trainen is idd saai meer in de zin dat je snel afgeleid word slecht voor je motivatie maakt niks uit je bent niet de enige.
ik zou gewoon bij een sportschool joinen kijk wat verder in je omgeving kan me niet voorstellen dat er maar eentje is tenzij je lui bent om wat verder te reizenWork it, make it, do it,
Makes us harder, better, faster, stronger!
Comment
-
Er zijn ook mensen die zichzelf goed kunnen blijven motiveren en juist beter thuis trainen dan in een sportschool. Maar dat zijn maar weinig mensen. Hier zitten er geloof ik maar een stuk of 2 op het forum met een homegym waaronder Fallus. Mischien kan hij je tips geven?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by jordy View PostHealth Center zou ik sowieso niet aan beginnen. Je betaalt je er blauw aan en de kwaliteit zuigt. Squatten hebben ze niet. Doen ze niet aan want dat 'schrikt de bezoekers af'. Wat een grap
Ik ben zelf vorig jaar begonnen bij een Heathcenter en als beginner zoals Gentjeh, kan je aardig uit de voeten. 31 eurrie per maand. Dumbells tot 30 kg, smithrack waarin je kan squatten. Niet ideaal maar beter dan niks. Voor een beginner kan je hier het eerste jaar gewoon je ding doen. Daarna een betere sportschool zoeken.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postben een tijdje niet op forum geweest ivm vakantie enz. ik vind eerlijk gezegd het thuis trainen een beetje saai worden.. heeft iemand een idee ofzo waardoor ik het leuker kan maken?
Eerst heb je een maand domme vragen gesteld, en lui geweest met lezen.
En nu je het eindelijk begint door te krijgen, vind je het saai worden?
Ik dacht dat ik al alles had gehoord over deze sport, vermoeiend, tijdrovend, spierpijn, groeipijnen en over blessures maar saai heb ik er nog geen horen zeggen.
Is het niet gewoon luiheid?
Die regel onder je berichten kun je wel wissen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment