saai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou, zoals al eerder vermeld, een sportschool opzoeken. Kom je ook nog eens mensen tegen die je tips kunnen geven. Misschien moet je ook een maat zoeken om mee te trainen, dat helpt ook de motivatie hoog te houden.
    Dan ga je niet zo snel denken "ik heb geen zin" want als je maat gaat trainen, kun jij natuurlijk niet achterblijven.
    The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

wat ik doe om goed gemotiveerd te blijven,tijdschriften lezen over bodybuilding,voeding...alles wat te maken heeft met bb....je leert er ook veel van...
      ik ben verslaafd aan trainen ,als ik al 2 dagen niet ben geweest wat heel weinig voorkom,of dat me vriendin de laatste eieren of melk,of weet ik veel wat,heb gepakt,en ik dan misgrijp. dan word ik geirriteerd en chagerijnig...
      en gewoon naar een goeie sportschool gaan,thuis raak je niet gemotiveerd en ben je snel afgeleid...

Comment

Gentjuh, naar een sportschool gaan.
        Bij mij lopen er genoeg kereltjes rond van jouw leeftijd, wel onthouden dat het geen speeltuin is, anders moet ik je smacken.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Ik ben zelf vorig jaar begonnen bij een Heathcenter en als beginner zoals Gentjeh, kan je aardig uit de voeten. 31 eurrie per maand. Dumbells tot 30 kg, smithrack waarin je kan squatten. Niet ideaal maar beter dan niks. Voor een beginner kan je hier het eerste jaar gewoon je ding doen. Daarna een betere sportschool zoeken.
          Idd, en ik geloof nou ook weer niet dat gertjuh meteen dumbells nodig heeft van 50 kilo, 30 is dan al mooi zat.

Comment

Tuurlijk is thuis trainen saai, of lopen er bij jouw thuis ook dames rond in strakke fitnesspakjes
            "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Originally posted by He-Man View Post
              Tuurlijk is thuis trainen saai, of lopen er bij jouw thuis ook dames rond in strakke fitnesspakjes
              bij mij thuis word er gewoon hard getraint zonder al die onnodige afleidingen. Niks saais aan.

Comment

Is dat jouw motivatie om door te kunnen trainen?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Is dat jouw motivatie om door te kunnen trainen?

Wat denk je zelf?

Comment

Wat denk je zelf?
                    Zo komt het over

Comment

Originally posted by gameface View Post
                      Zo komt het over
                      Het was natuurlijk grappig bedoeld neemt niet weg dat ik daar liever naar kijk als naar de rotzooi in mijn garage als ik daar train.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        bij mij thuis word er gewoon hard getraint zonder al die onnodige afleidingen. Niks saais aan.
                        haha, man jij hebt het helemaal voor elkaar met je Health center thuis

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            lol, til dat ding maar eens op

Comment

lol, til dat ding maar eens op
                              Zal wss niet eens zo zwaar zijn hoor.. Ik denk dat als je dat aan een stang hebt het wel te dealiften valt,, niet voor mij natuurlijk

Comment

idd. thuis trainen vind ik ook saaier dan op de sportschool..
                                alleen is het wel klote dat steeds meer sportscholen geen "bodybuilders" meer willen.. dus de dumbells maar tot 30 kg laten liggen en de zwaardere weg doen..

gelukkig hebben ze nog een powerrek als die weggaat ga ik ook weg...
                                DUNAMIS KABUL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X