Vraag wat betreft Lucovitaal FF.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag wat betreft Lucovitaal FF.

Hallo allemaal,

Sinds vorige week maandag ben ik begonnen met 3x daags een drankje van Lucovitaal gewichtstoename & een glas volle melk of yoghurt, tot nu toe met succes. Kom circa 1/1.3 kg per week aan wat voor mij redelijk veel is aangezien ik nooit een grammetje bij kwam hoeveel ik ook at (zeer snelle stofwisseling). Nu heb ik een vraag. Als ik op een geef moment op mijn streefgewicht zit, heb je die shakes dan nog altijd nodig? Of kun je het dan zonder doen, zonder dat je direct afvalt?

En heeft iemand nog een ideetje om de smaak wat lekkerder te maken? Elke dag 3 van die bananendrankjes komen me langzamerhand wel een beetje de neus uit

Doe er brinta doorheen, of havermout.

En zodra je op gewicht bent zal je op onderhoud moeten eten.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Misschien een heel klein beetje ranja ? ( siroop )
      iets anders weet ik zo niet eigenlijk.

En ik drink gewoon veel water

Comment

Brinta is wel een goede ja.. kan gewoon een kom pap maken en daar die poeder doorheen doen lijkt me? Dat maar eens proberen dan! Thanks

Comment

Jep.

Of je schakelt over op brinta + melk, iets meer melk dan brinta.
          Of havermout.

En meer rijst + vetten enzo.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Even een vraagje..
            Vorige week kwam ik netjes een kilo per week aan, maar sinds 3 dagen val ik af?! ondanks dat ik toch behoorlijk veel eet en daarnaast netjes 3 shakes op een dag neem. Ik ben wel een klein beetje grieperig maar niet echt ziek oid.. waar kan dit aan liggen?

Comment

Originally posted by Taylorny View Post
              Even een vraagje..
              Vorige week kwam ik netjes een kilo per week aan, maar sinds 3 dagen val ik af?! ondanks dat ik toch behoorlijk veel eet en daarnaast netjes 3 shakes op een dag neem. Ik ben wel een klein beetje grieperig maar niet echt ziek oid.. waar kan dit aan liggen?
              Als je wat ziekig bent heeft je lichaam extra energie nodig om te herstellen. Wat je normaal dan binnenkrijgt om aan te komen gaat nu naar herstel Ik zou de inname iets opschroeven tot je weer beter bent dan weer terug naar de inname die je had voor je ziek werd.

Comment

Oke bedankt!
                Is het misschien handig om op een echte weight gainer over te stappen trouwens??

Comment

Oke bedankt!
                  Is het misschien handig om op een echte weight gainer over te stappen trouwens??
                  de meeste weight gainers hebben veel suiker dat is niet al te best voor je BF. Ik zou gewoon even rustig uitzieken en dan even verder kijken.

wat zij je stats op dit moment?

Comment

Ik ben 1.73 cm en weeg op het moment ongeveer 52 kilo (en ben een meisje) en hoop de 59/60 te bereiken op een dag.. maar aankomen is mij nooit echt gelukt dmv meer eten, vandaar dat ik toen de FF had gekocht en dat ging gelukkig aardig goed, alleen een beetje een tegenvallertje dat er weer wat af gaat de laatste dagen, maar wie weet gaat het na het griepje weer wat beter! Meng het trouwens denk ik maar met chocomelk ipv melk.. de smaak begin ik een beetje zat te worden namelijk.

Comment

Ik ben 1.73 cm en weeg op het moment ongeveer 52 kilo (en ben een meisje) en hoop de 59/60 te bereiken op een dag.. maar aankomen is mij nooit echt gelukt dmv meer eten, vandaar dat ik toen de FF had gekocht en dat ging gelukkig aardig goed, alleen een beetje een tegenvallertje dat er weer wat af gaat de laatste dagen, maar wie weet gaat het na het griepje weer wat beter! Meng het trouwens denk ik maar met chocomelk ipv melk.. de smaak begin ik een beetje zat te worden namelijk.
                      59/60 kg is een mooi streefgewicht. Toch denk ik persoonlijk dat het je voeding is. Kan je posten wat je zoal eet op een dag? Juist als je denkt dat je niet aankomt omdat je veel eet kan het nog te weinig zijn. hoeveel Kcal krijg je binen op een dag? of die je niet aan voedingsschema's.

Comment

Ik doe niet echt aan voedingsschema's.. Meestal eet ik:

Smorgens rond 6.30 uur 3 boterhammen met meestal hagelslag of kokosbrood + een kop thee met suiker en dan een FF shake met melk.
                        Rond 10.00 uur op school een boterham met hagelslag en een pakje sultanas oid.
                        dan om half 1 hetzelfde als hierboven ongeveer.
                        En dan tussendoor nog pakje koekjes.
                        Thuis met het avondeten een bord vol, meestal rond 17.00 uur en daarna weer een shake met een glas volle melk.
                        Dan rond 20.00 uur weer twee boterhammen met iets erop + een banaan.
                        En voor het slapen gaan een bakje yoghurt met 2 eetlepers FF poeder of brinta.

Het verschilt per dag wat ik eet.. de ene dag meer of minder dan de andere dag, maar over het algemeen ben ik best wel een flinke eter en heb ik ook bijna altijd honger, alleen is het de luiheid die mij tegenhoud om wat te maken Ik probeer elke 2/2,5 uur iets te eten in ieder geval..

Comment

Smorgens rond 6.30 uur 3 boterhammen met meestal hagelslag of kokosbrood + een kop thee met suiker en dan een FF shake met melk.
                          Thuis met het avondeten een bord vol, meestal rond 17.00 uur en daarna weer een shake met een glas volle melk.

Het verschilt per dag wat ik eet.. de ene dag meer of minder dan de andere dag, maar over het algemeen ben ik best wel een flinke eter en heb ik ook bijna altijd honger, alleen is het de luiheid die mij tegenhoud om wat te maken Ik probeer elke 2/2,5 uur iets te eten in ieder geval..
                          Veel lijkt mij dat echter niet te zijn hoor wat je eet!
                          Deze http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279 al eens gelezen?

Comment

Is inderdaad niet veel wat je eet. Ik zie veel suikers, weinig vetten, weinig eiwitten. Mijn advies zou zijn maak een voedingsschema en laat die shakes staan. Voeg bijvoorbeeld pindakaas toe, kipfilet, vette vis, kwark enz. wat je nu eet is niet best.

Ga je goed eten zul je ook echt wel opdie 60 kilo uitkomen. Ik de stickys staat hoe je een schema moet maken. Reken eerst je BMR uit. Dit zijn de aantal calorien die je lichaam nodig heeft om te functioneren zonder ook maar iets te doen. Tel daar op sportdagen, sporttoeslag bij en op schooldag een kleine hoeveelheid werktoeslag, Vervolgens ga je rond de 400 calorien extra toevoegen en je zal zien dat je binnen een paar weken al gewicht aankomt.

Comment

Oke, dan ga ik daar maar eens mee aan de slag en dat zomerstickie doorlezen. Bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X