Originally posted by Taylorny
View Post
Vraag wat betreft Lucovitaal FF.
Collapse
X
-
Originally posted by Taylorny View PostOke, dan ga ik daar maar eens mee aan de slag en dat zomerstickie doorlezen. Bedankt!
graag gedaan! Maar moet je echt doen. Tip: print het uit en neem het mee naar school. Lees in de pauzes een paar pagina's. Zijn er niet zoveel. Je zal zien dat je echt wijzer word en weet wat je moet doen om je lichaam in shape te krijgen.
Even door de zure appel heen bijten nu en deze week nog een voedingsschema maken. Deze dan posten en wachten op commentaar.
Gaat goedkomen! succes.
Comment
-
Sorry voor de extreem late reactieWilde toch even laten weten hoe het gaat.
Heb eerlijk gezegd geen voedingsschema gemaakt (blame me), maar het gaat wel goed! Ben nu circa 4 kilo aangekomen (wat soms nog wel wat schommelt) en wil er nog zo'n 3 kilo bij, of 2.. daar ben ik nog niet helemaal uit. Heb een tijdje weightgainers geslikt maar die heb ik vorige week weggemieterd omdat ik ze niet meer wegkreeg, moest er letterlijk van kokhalzen zo ranzig begon ik ze te vindenHet enige wat ik eigenlijk veranderd heb is dat ik mijn hagelslag op brood vervangen heb door voornamelijk veel pindakaas, ben veel chocolademelk gaan drinken en neem 's ochtends en 's avonds een goede kom brinta met volle melk en een banaan bij mijn ontbijt. Ook veel GEZONDE tussendoortjes neem ik nu, en dat blijkt allemaal toch goed te helpen. Ben er nu ook wel aan gewend om meer te eten, wat in het begin wel lastig was.. maar gewoon doorvreten en dan raak je er wel aan gewend. Wil jullie bedanken voor alle tips en blijf jullie op de hoogte houden!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-