wat doe ik fout?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doe ik fout?

Ik ben me de laatste tijd wat gaan verdiepen om in shape te komen voor de zomer. Ik heb een aantal maanden vrij intensief gebodypumpt en gezwommen en de resultaten laten het niet afweten. Ik heb veel meer definitie en zit laag in mijn vetpercentage. Sinds kort ben ik nu ook erbij gaan fitnessen. Ik heb mijn eten hierop aangepast (meer eiwit etc.) en ik was dan ook in de veronderstelling dat ik in gewicht aan zou komen. Ik zie in de spiegel dat ik groei, maar ik val alleen maar af! HEt is niet dat ik dit heel erg vind alleen ik wil niet slanker worden, maar juist gespierder. Dus is er iets dat ik fout doe?

lees zomersticky
    meer eten en fatsoenlijk eetschema maken

Comment

U heeft de zomerstickie niet gelezen anders zou U niet zo´n nutteloos topic openen.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Dit hier http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279, staat alles in wat je moet weten.
        Succes.

Comment

Stauwen ...
          > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
          BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Meer vetten eten.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

spieren kweken is niet enkel een kwestie van meer eiwitten eten. maar ook een kwestie van meer kcal in zijn algemeenheid.

doe je dat niet, dan zullen de extra eiwitten niet gebruikt worden voor spieropbouw, maar ze worden omgezet tot energie.

kortom: voedingsschema maken, en een heel stuk meer eten.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zomer stick's lezen en zoals gezegd een goed voedingschema maken.
                Geheid dat je dan aan komt
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X