Alternatief voor whey i.v.m pukkels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

extra toevoeging

zat het ff te volgen.... ik reageer niet eens op dat motto van ik wil niet bijdehand doen want je moet nog niet aan shakes haha... ok het zal wel..

uit je gewone voeding krijg je bijna nooit genoeg eiwitten/koolhydraten binnen dus supplementen zijn wel degelijk aan te raden als extra toevoeging....

je lichaam is net een huis in aanbouw, krijg je niet genoeg toegevoerd dan komt je huis nooit af...

Comment

oke mar is kwark (griekse ofzo) ook goed na training als aanvulling voor eiwitten?
      ps:moet eerst ff een bijbaantje hebben voordat ik whey ga kopen

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
        oke mar is kwark (griekse ofzo) ook goed na training als aanvulling voor eiwitten?
        ps:moet eerst ff een bijbaantje hebben voordat ik whey ga kopen

In kwark zitten de langzaamste eiwitten (casseine), beter dit te nemen voor je gaat slapen ivm de langzame afgifte.
        Je kunt beter dextrose na je training nemen zodat je weer anabol word.
        Een uur daarna een goeie maaltijd.
        Een whey shake neem ik een uur voor het trainen .
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
          In kwark zitten de langzaamste eiwitten (casseine), beter dit te nemen voor je gaat slapen ivm de langzame afgifte.
          Je kunt beter dextrose na je training nemen zodat je weer anabol word.
          Een uur daarna een goeie maaltijd.
          Een whey shake neem ik een uur voor het trainen .
          bedoel je een dextro? of wat is dat?

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
            bedoel je een dextro? of wat is dat?
            yep! dextro/druivensuiker

Comment

je kan ook chocomelk drinken na je training, gentjuh
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                je kan ook chocomelk drinken na je training, gentjuh
                oke zal in huis halen mar hoeveel dextros? 1 of 2

Comment

Originally posted by Fitnesshulp View Post
                  Wil niet bijdehand doen maar als je weer 'ffies aan het trainen bent' zou ik niet eens aan Whey beginnen. Natuurlijk helpt het wel iets (als je voldoende traint) maar als je weer stopt dan vliegt alles er net zo hard weer af.

Ben zelf niet zo'n fan van Whey of andere supplementen.. ben van mening dat dit pas nodig wordt als je écht veel gaat trainen.
                  Grootste bull shit ooit, "als je stopt vliegt alles eraf"
                  Pff hoe kom je daarbij...
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    Grootste bull shit ooit, "als je stopt vliegt alles eraf"
                    Pff hoe kom je daarbij...
                    dat denk ik ook en vooral dat '''dan vliegt alles er wir van af'' dat is egt niet waar... en van dat ffies trainen mag ook wel wat anders want zo gaat dat niet! (bij mij tenminste)

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                      zat het ff te volgen.... ik reageer niet eens op dat motto van ik wil niet bijdehand doen want je moet nog niet aan shakes haha... ok het zal wel..

uit je gewone voeding krijg je bijna nooit genoeg eiwitten/koolhydraten binnen dus supplementen zijn wel degelijk aan te raden als extra toevoeging....

je lichaam is net een huis in aanbouw, krijg je niet genoeg toegevoerd dan komt je huis nooit af...
                      nee joh wat is da voor zever. fret gewoon genoeg dan krijg je wel genoeg binnen. lopen genoeg beren rond bij ons op de fitness die geen enkel supplement gebruiken. ik ook niet meer maar ik ben (nog) geen beer . voor dat er whey bestond waren er ook al bb'ers hoor
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                        nee joh wat is da voor zever. fret gewoon genoeg dan krijg je wel genoeg binnen. lopen genoeg beren rond bij ons op de fitness die geen enkel supplement gebruiken. ik ook niet meer maar ik ben (nog) geen beer . voor dat er whey bestond waren er ook al bb'ers hoor
                        dat is indd zo!

Comment

Het kan makkelijk zonder, maar als ik geen whey had moest ik nog meer kip/vis eten, en daar zou ik echt geen zin in hebben.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Het kan makkelijk zonder, maar als ik geen whey had moest ik nog meer kip/vis eten, en daar zou ik echt geen zin in hebben.
                            oke, dus revius: ik kan ook gwoon s'avonds 250g kwark eten( 25g eiwit) enh na training een dextro voor anabole toestand en sneller spierherstel?

Comment

Ja, als je genoeg eiwit uit kwark etc haalt, en dextro na de training zit je gewoon goed.
                              Groeten

Comment

ok mooi hoelang duurt het spierherstel eigenlijk? ik heb het nergens kunnen vinden, mar ik doe ma borst,biceps en grip en donderdag is mn schouderdag is mn schouderdag en daartussten benen en rug, is 2a3 dagen voldoende herstelttijd om weer volledig te kunnen trainen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X