Alternatief voor whey i.v.m pukkels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wil niet bijdehand doen maar als je weer 'ffies aan het trainen bent' zou ik niet eens aan Whey beginnen. Natuurlijk helpt het wel iets (als je voldoende traint) maar als je weer stopt dan vliegt alles er net zo hard weer af.

Ben zelf niet zo'n fan van Whey of andere supplementen.. ben van mening dat dit pas nodig wordt als je écht veel gaat trainen.
    Liefst thuis trainen? Je vind alle fitness oefeningen voor thuis op Fitnesshulp.nl

Comment

Originally posted by Fitnesshulp View Post
      Wil niet bijdehand doen maar als je weer 'ffies aan het trainen bent' zou ik niet eens aan Whey beginnen. Natuurlijk helpt het wel iets (als je voldoende traint) maar als je weer stopt dan vliegt alles er net zo hard weer af.

Ben zelf niet zo'n fan van Whey of andere supplementen.. ben van mening dat dit pas nodig wordt als je écht veel gaat trainen.
      Ja vast.
      Groeten

Comment

Fitness goeroe ofzo?

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
          kvroeg gewoon een antwoord, je sarcasme mag je voor jezelf houden! danku
          Je mag wel je zeggen hoor .

Originally posted by bart2406 View Post
          Ik heb net ff gekeken maar het is pot van precision engineerd.
          Op de achterkant staat dat er en weiconcentraat en wei isolaat in zit.
          En ik heb wel eens eerder biergist gebruikt maar ik merkte er niet veel van eerlijk gezegd,maargoed probeer het gewoon nog eens voor dat geld.
          Maar weet jij misschien een zuivere whey?
          Die van Power Supplements is, zoals eerder vermeld, een prima optie. Maar er zijn vast ook nog andere isolaats die prima zijn. Ik heb zelf veelal die van Power Supplements.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat een slap gelul.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik bedoel ermee dat ik vanaf de kerst pas weer aant sporten ben na een zware blessure en een verbouwing van een huisje.
              Maar ik heb wel enige ervaring en ik train gemiddeld 4x per week.
              Als ik train doe ik dat ongeveer 1.5 uur.
              Ben nu ook bezig met een sup (Anator p70) en het werk opzich goed.

Ik hoop dat je nu genoeg van me weet.
              En als je voortaan niet zinnigs te doen heb stel ik voor om te gaan puzzelen of in ieder geval niet iets om jezelf voor sjaak te zette

Comment

Wil niet bijdehand doen
                Dus je doet maar dom ipv bijdehand?

Eiwitten zitten ook in voeding, alleen snelle niet. Leg mij eens uit waarom het er gelijk weer af zou zijn? Waarom het anders zou zijn dan bij voeding?
                Leg eens uit waarom iets wat goed is voor je spierherstel, uiteindelijk nutteloos zou zijn? Heel apart deze onzin.

Comment

Pukkels kunnen trouwens (minstens) net zo goed ook door stress of vermoeidheid komen. Bij mij kan je altijd precies aan me huid zien als ik 'op' ben. Misschien heb je te weinig ruimte voor herstel (post je schema eens), of iets in die richting.

Je had voorheen dus ook al pukkels, dus zou een oorzaak die je voor het sporten ook al had, logisch zijn.

Comment

Meer water drinken dat hielp voor mij, had het alleen niet zo erg.

Comment

Zuiverder product kopen helpt ook wel eens.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

en zorgen dat je genoeg buiten komt

Comment

Schiet me nu ff te binnen trouwens...
                          Schijnt dat whey concentraat meer gebaseerd is op caseine eiwit dan isolaat...
                          Melk eiwit schijnt voor puisten te zorgen, caseine word minder snel en goed verteerd door je lichaam dus het matched opzich wel...
                          't rare vind ik bij mijzelf dan dat ik kwark kan vreten hoeveel ik wil voordat ik ga slapen, maar als ik concentraat gebruik dat ik wel last van puistjes krijg...

Comment

ik wil miss ook whey gaan gebruiken omdat ik best hard train: elke dag een uur ongeveer behalve zaterdag dan rust mar is whey schadelijk voor 14 jarigen? voor lichaam of gezoindheid ofzo?

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                              ik wil miss ook whey gaan gebruiken omdat ik best hard train: elke dag een uur ongeveer behalve zaterdag dan rust mar is whey schadelijk voor 14 jarigen? voor lichaam of gezoindheid ofzo?
                              Nee, maar jij zal ook nooit groeien zonder je rust. Heb je nou de zomersticky gelezen Gentjuh?
                              Last edited by Joshua90; 24-03-2010, 17:09.
                              You can be part of my meal tonight.

Comment

ik rust ook wel mar meestal doe ik 50 min training mar heb schema en train niet achterelkaar 1 spiergroep

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X