mijn doel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn doel

hey, ik vroeg me af als dit naturel haalbaar is?
    wat voor suplementen zou je moeten gebruiken om dit te halen, of is er meer dan suplementen alleen nodig?

Lijkt me zeker wel haalbaar. Wat je nodig hebt is voeding, training, rust.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Suplementen ook gebruiken? of kan het perfect zonder?

Comment

Tuurlijk kan het ook zonder .. Moet je je voeding perfect afstemmen en zorgen dat je daarmee genoeg vetten, eiwitten en koolhydraten binnen krijgt .
        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by brechtnji View Post
          Suplementen ook gebruiken? of kan het perfect zonder?
          Je kan supplementen gebruiken, maar die gaan an sich je niet helpen je doel te bereiken. Je moet eerst de basis op orde hebben en daarnaast kun je supplementen gebruiken als aanvulling. Maar je wordt niet opeens gespierd van supplementen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

je vergeet jarenlang geduld en consequent zijn wat betreft voeding en training en rust.

Comment

Je kan supplementen gebruiken, maar die gaan an sich je niet helpen je doel te bereiken. Je moet eerst de basis op orde hebben en daarnaast kun je supplementen gebruiken als aanvulling. Maar je wordt niet opeens gespierd van supplementen.
              ik weet ook wel dat suplementen een aanvulling zijn op je voeding, maar ik wouw gewoon weten als het echt nodig is dat ik whey shakes inneem, als je dit reultaat ook kan behalen zonder, maar nu begrijp ik het. bedankt alvast

Comment

Ik ga weer even miereneuken (sorry pinada) het is "of" en niet "als". Vrij storend tijdens het lezen, vind ik.

Maar het is zeker wel te behalen, als je flink je best doet en goed traint, eet en rust, dan komt het allemaal wel goed. Doorzettingsvermogen is denk ik nog wel het belangrijkste. Dit wil bij sommige mensen nog wel eens ontbreken.

succes

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Ik ga weer even miereneuken (sorry pinada) het is "of" en niet "als". Vrij storend tijdens het lezen, vind ik.

Maar het is zeker wel te behalen, als je flink je best doet en goed traint, eet en rust, dan komt het allemaal wel goed. Doorzettingsvermogen is denk ik nog wel het belangrijkste. Dit wil bij sommige mensen nog wel eens ontbreken.

succes

Wacht even wacht even. Je verbetert brechtnji en je zegt sorry tegen mij, toch?

@TS: Fallus en MF hebben zeker gelijk. Je moet wel de benodigde discipline op kunnen brengen. Niet na 1 maand teleurgesteld zijn dat je er nog niet zo uitziet als op de foto.

Comment

Wacht even wacht even. Je verbetert brechtnji en je zegt sorry tegen mij, toch?

@TS: Fallus en MF hebben zeker gelijk. Je moet wel de benodigde discipline op kunnen brengen. Niet na 1 maand teleurgesteld zijn dat je er nog niet zo uitziet als op de foto.
                    Ik ben natuurlijk niet jou aan het verbeteren, maar de TS Maar jij zegt altijd dat ik aan het mierenbumsen ben, als ik iemand verbeter, vandaar.

Comment

Originally posted by brechtnji View Post
                      hey, ik vroeg me af als dit naturel haalbaar is?
                      wat voor suplementen zou je moeten gebruiken om dit te halen, of is er meer dan suplementen alleen nodig?

Beetje genen zal ook helpen.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Durf best te zeggen dat als je gelijk goed traint, eet enzo je na 2 jaar wel al dat fysiek kunt hebben. Is heel goed te doen als naturel. Maar dan moet je dus wel direct vanaf het begin alles goed doen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik hoop wel dat de TS niet het gezicht van die gast bedoelt want daar hoef je niet voor te trainen daarvoor hoef je alleen maar homo te zijn!

Sorry voor het oftopic maar moest het even kwijt.

Comment

1,5-2 jaartjes serieus trainen moet haalbaar zijn, ligt eraan hoe je je ervoor inzet.

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Ik hoop wel dat de TS niet het gezicht van die gast bedoelt want daar hoef je niet voor te trainen daarvoor hoef je alleen maar homo te zijn!
                            100% agreed .
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                              1,5-2 jaartjes serieus trainen moet haalbaar zijn, ligt eraan hoe je je ervoor inzet.

100% agreed .
                              Grapjas. Tenzij je monstergenen hebt en/of geen leven is twee jaar natuurlijk te kort.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X