pijn aan polsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn aan polsen

Bij het trainen van mijn biceps krijg ik laatste tijd last van de buitenkant van mijn pols.

bij standing cable curl begint het na 4/5 reps enorm pijn te doen waardoor ik genoodzaakt ben om te stoppen.

is dat normaal?

ik heb wel van die handschoentjes maar vind dat nogal gay, zou dat kunnen helpen eventueel?
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Je traint toch voor jezelf? Who cares als de handschoentjes gay zijn? Als dat je beter helpt met trainen...
    Echter is het beter zonder handschoenen om je grip te verbeteren. Pijn bij polsen/onderarm bekend probleem. Probeer is de pols/onderarm goed te rekken en te strekken tijdens het trainen.

Comment

overbelasting? of misschien hou je je pols niet recht met je arm? dus dan komt er extra druk op je pols indien je het buigt.

Comment

Vreemd geval.
        Zou het moeten zien om een ordeel te vellen.
        Misschien iets overbelast.
        Who's the Chef

Comment

probeer anders kromme ipv rechte stang of doe je dat al? Want zoals babo al zegt, is de stand van je pols en met een rechte wordt deze meer belast heb ik het gevoel

Comment

Heb er nooit echt last van gehad. Ik train maar 2x in de week met 2/3 rust er tussen.

had wel pittig rug getraind ervoor

Comment

Ja heb ook vaak last van mn pols als ik biceps train..
              Vooral als je het gewicht los laat doet het zeer.. daarna niet meer.
              Vage shit..

Comment

indd kromme stangen gebruiken

Comment

thx, heb mijn biceps maar afgemaakt met concentration curl en gewoon dumbell curl

nergens last van gehad

Comment

Handschoentjes gaan niet helpen denk ik. Die geven geen extra ondersteuning aan je polsen.

Wat voor stang gebruik je eigenlijk?

Ik had bij sommige oefeningen (biceps) ook wel is last van mijn polsen, die oefeningen doe ik nu dus gewoon niet meer.

Probeer het is met verschillende oefeningen en kijk welke voor je polsen het best aanvoelen.

Sorry, had je laatste post nog niet gelezen.
                    Last edited by r0-6; 02-04-2010, 15:24. Reason: .

Comment

Probeer eens een Ez-bar inderdaad. Zal al een hoop kunnen schelen. Had zelf ook altijd gezeik met polsen en toen handschoenen aangeschaft. Nu zo goed als nergens meer last van. Wat anderen er van vinden dat je handschoenen draagt moet je gewoon schijt aan hebben. Je traint voor jezelf toch? En daarnaast zie ik niet in hoe iemand anders er last van kan hebben als jij handschoenen draagt.

Originally posted by r0-6 View Post
                      Handschoentjes gaan niet helpen denk ik. Die geven geen extra ondersteuning aan je polsen.
                      Ligt er aan welke je hebt. Gewone dragen niets bij inderdaad. Maar je hebt ook 'speciale' handschoenen met polsversteviging en die helpen wel degelijk. Ik gebruik ze zelf ook.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik gebruik altijd met cable curl rechte stang.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Ligt er aan welke je hebt. Gewone dragen niets bij inderdaad. Maar je hebt ook 'speciale' handschoenen met polsversteviging en die helpen wel degelijk. Ik gebruik ze zelf ook.
                          Dat soort handschoenen ben ik nog niet tegengekomen. Het lijkt me eigenlijk wel wat. Even zoeken op i-net of ik wat kan vinden. Of heb je toevallig een linkje ofzo?

Waar in de pols voelen jullie de pijn eigenlijk? Over de gehele pols of op bepaalde plekken? Bij mij zit het voornamelijk rond het 'knobbeltje' aan de buitenkant.

Comment

Dat soort handschoenen ben ik nog niet tegengekomen. Het lijkt me eigenlijk wel wat. Even zoeken op i-net of ik wat kan vinden. Of heb je toevallig een linkje ofzo?

Waar in de pols voelen jullie de pijn eigenlijk? Over de gehele pols of op bepaalde plekken? Bij mij zit het voornamelijk rond het 'knobbeltje' aan de buitenkant.
                            ik voel het rechts aan de buitenkant

Comment

Kan je gewoon overal wel halen hoor. Denk aan webwinkels als Body & Fitshop, XXL Nutrition, Sportfood, Muscletotaal enzovoort. En dan kijken naar accessoires: handschoenen met polsondersteuning, of iets in die richting.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X