pijn aan polsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

shit nu voel ik het ook toen ik net de bank verschoof en een emmer water oppakte.

lijkt op een lichte overbelasting denk ik.

ik denk dat ik maar een week rust inlas en het volgende week weer bekijk.

komt goed uit want heb over 2 weken examens.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

je kan toch je polsen gewoon even 3 dagen met rust laten en gewoon cardio gaan doen of benen trainen!
      Love Muscle Pain

Comment

In het verleden heb ik ook last gehad van me polsen.
        Bij mij is het van zelf over gegaan.
        Waarschijnlijk zijn je polsen nog niet voldoende ontwikkeld om het gewicht aan te kunnen.(dit was bij mij het probleem)
        Heb er nu nooit meer last van.

Comment

ik heb ook last van de pols gehad (ooit ook eens hier gepost) bij mij was het wel aan de binnenkanten van mijn armen (als ik naar mijn handen kijk).
          dit is later overgegaan maar soms voel ik wel een steek nadat ik het gewicht los laat.
          Calisthenics / Street workout

Comment

heb d'r al heel lang last van aan beide kanten...
            Volgens mij is het een "Triggerpoint", moet je maar is googlen.
            vooral bij dingen oppakken en bijvoorbeeld preachercurl loslaten is het pijnlijk.

Comment

heb nog spierpijn van de squat
              Last edited by Beachboy; 07-05-2012, 14:48.
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Heb/had ik ook wel last van.

Vooral bij curls even goed opletten dat je niet met je polsen lift. Dus polsen stijf houden tijdens de curl en tijdens het zwaarste stukje echt met de biceps tillen, niet 'swingen' vanuit de pols...

Comment

van mad-max zijn chille handschoenen met goede polsbescherming. had er zelf ook last van, met die handschoenen amper meer!
                  "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Handschoentjes met polsondersteuning kunnen uitkomst bieden. gebruikz e zelf voornamelijk met db bp . biceps heb ik er weinig last van.

Comment

Had het helemaal aan het begin bij het benchen en curlen (goh toevallig hé ) nadat je het los liet echt godvergeten steken in je pols. Had idee dat het gewoon aanpassingen waren van je pezen uiteindelijk, heb nu nooit meer last van. Gaan ondersteunen is zelfde als belt dragen omdat je net begint en je onderrug te zwak is (jah ik formuleer het nu precies goed). Vermijd even de oefeningen die voor de grootste problemen zorgen, laat je polsen zich aanpassen en dan is het allemaal voorbij.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ben ik het niet helemaal met je eens. dus dan zou ik niet meer kunnen db bankdrukken. omdat de db's wel is wiebelen en dat de pijn geeft. de handschoentjes met pols ondersteuning lossen dit probleem op. zou je dit gaan skippen ben je gelimiteerd tot flat/ inc en dec bp.
                        overigens DL ik altijd met belt om omdat ik mijn hamstrings wil trainen en neit mijn onderug al heb ik daar zowiso spierpijn in. hierhien kan dso mij waarschijnlijk wel ondersteunen omdat we met het werk dat we doen al genoeg onze onderrug aanspreken.

Comment

Zou me niks verbazen als jou polsen gewoon zwak zijn, je DL redelijk weinig, bij je rugtraining gebruik je ook vrij weinig gewicht en je hebt enorm snel progressie geboekt toen je kuurde wat extra stress opleverde en nu weer teruggevallen bent. Overigens wiebelen mijn DB's niet tijdens DB presses tenzij ik met slechte form bezig ben of negatieven terwijl ik gespot wordt. Niks mis met polsondersteunig gebruiken, maar je verhelpt het probleem niet, terwijl er een redelijke kans is dat het wegtrekt naarmate je gewoon progressie boekt zonder. Zou dan alleen bij je topsetjes ondersteunig gebruiken en bij het opwarmen niet, beetje zelfde verhaal als straps eigenlijk.

Als je DL doet voor hammies prima, maar dan moet je SLDL gaan doen en ik had het niet eens specifiek over DL's als je terugleest
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

true maar daarbij geef ik als voorbeeld belt voor onderrug.
                            sldl doe ik er ook bij. andere optie voor hamstrings is er bij ons in het healthcentre gym geval niet. (legcurl fails)

anyways heb toen wel hard progressie geboekt. maar gebruik liever de handschoentjes met pols ondersteuning. met stricte vorm uitvoering dan zonder pols. ik nogsteeds strict uitvoer maar kans heb dat me pols weer begint te fucken. polsen zijn altijd al wat zwak geweest. vandaar ook met boksen handwraps (die lange banden) voro polsondersteuning

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X