Probleempje snel hulp please

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleempje snel hulp please

Hallo
    Sinds ik me aan me nieuwe voedischema hou. Moet ik vaker naar de toilet maar nu sinds 2 dagen als ik een grote boodschap doe komt ergens een beetje bloed vandaan is dat normaal omdat ik vaker naar de toilet moet en een heel anderrs eet patroon heb nu. Of moet ik morgen ff naar de dokter

Ik merk zelf dat ik ook meer naar de wc moet sinds mijn voedingsschema.. Echter bloed lijkt mij geen goed teken. Alleen zou ik het zeker voor het onzeker nemen en toch even die dokter bezoeken..

Comment

Zijn jullie een man of vrouw want ik hoef veel minder naar de toilet namelijk als ik veel vezels naar binnen krijg.

Comment

Jongen 16 jaar

Comment

Maakt niet uit hoe oud je bent of dat je mannelijk of vrouwelijk bent, naar de dokter met je bloed in je ontlasting.

Comment

Wat voor wc papier heb je?
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Oja me reet doet ook pijn en ik denk zelf dat het een wondje is die steeds open gaat als ik ga scheiten eht is niet bloed in me ontlasten maar eromheen of een beetje op mijnwc papier

Comment

Er wordt altijd bloed in je ontlasting afgevoerd, bij iedereen.

Comment

Misschien aambeien? Of zeg ik iets heel raars?

Comment

Nee het is echt sinds ik zoveel eet

Comment

Beetje bloed is geen probleem hoor. Zolang het maar geen liters zijn natuurlijk. :P Heb er zelf ook wel eens last van. Is gewoon van het freten dan moet je gewon regelmatig naar de wc. En als je dan zelf ook nog eens extra drukt gaat dat wat irriteren. Waarschijnlijk gebruik je ook ruw wc papier en veeg je wat grof. Kijk eens naar zachte doekjes, scheelt al een hoop. Moet zeggen dat ik dat zef ook een stuk fijner vind sinds ik ze heb aangeschaft. Het is wel is zo erg dat ik niet fatsoenlijk kon fietsen vanwege die pijn aan me reet. Zat niet zo comfortabel op het zadel. Tsja, je moet er wat voor over hebben zeggen we maar he.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb soms ook bloed door wc papier.. en gebruik ik zacht spul.
                        Tja dan hebben bepaalde landen met een bidet t wel beter voor elkaar, nog zo gek nog niet.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                          Tja dan hebben bepaalde landen met een bidet t wel beter voor elkaar, nog zo gek nog niet.
                          Wat is dat dan?
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb de laatste tijd steeds bloed uit mijn neus, als ik aan het pulken ben zijn de stukjes steeds rood...

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Wat is dat dan?
                              Een wasbak met een fonteintje om je kont mee schoon te spuiten.

@Nikos: Niet in je neus peuteren.
                              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X