Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ow hahaha, daar heb ik wel is van gehoord ja. Maar dat is toch alleen om het 'schoner' te krijgen? Toch niet zozeer dat je dan minder last van je reet hebt?
het is wel belangrijk dat je geen wc papier haalt met een geurtje, ik geloof dat er van die doekjes zijn met kamille ofzo. Die kunnen juist de boel gaan irriteren omdat de anus een klier is.
het is wel belangrijk dat je geen wc papier haalt met een geurtje, ik geloof dat er van die doekjes zijn met kamille ofzo. Die kunnen juist de boel gaan irriteren omdat de anus een klier is.
De anus is een klier? nee hoor mannetje, het is een kringspier. twee om precies te zijn, een inwendige en een uitwendige. Een spier lijkt me totaal wat anders dan een klier.
Als het helder vers bloed is dan is het een wondje in de anus. Is het donker opgedroogd bloed dan komt het van binnen en das niet goed.
Zelf heb ik er ook last van gehad, ik dronk veel water en had daardoor het gevoel dat het minder werd (mijn gevoel he).
Natuurlijk ben ik geen dokter dus als je jezelf zorgen blijft maken toch maar even naar de dokter.
Ow hahaha, daar heb ik wel is van gehoord ja. Maar dat is toch alleen om het 'schoner' te krijgen? Toch niet zozeer dat je dan minder last van je reet hebt?
Nou als je je kont schoonmaakt met water... heb je geen wrijving van het wc papier... dus krijg je daar geen wondjes door snappie
als je meer eet heb je dus meer ontlasting, en als dat iets hardere ontlasting is als normaal kan je anus iets inscheuren en is dat vervelend, dus als het nog eens terug komt, geen zorgen maken
Wat een gruwelijk foute " shit" hier ..
De 1ne maak reclame voor vochtig wc papier en dan de ander wil zen anus insmeren met vaseline .
Komt er ook nog een dikke vent bij kijken .. haha werkelijk waar
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment