Belachelijke ADs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Belachelijke ADs

Nou hebben we op Bodynet al ads rondvliegen die compleet tegenstrijdig zijn met wat hier verkondigd wordt en het verbaasd me ook niet eens meer dat mensen met de meest idiote shit aan komen draven tegenwoordig... Maar dit slaat echt alles

The Hollywood Cookie Diet - Koekjesdieet

Krijg die net 30 sec geleden voorgeschoteld hier op BN

Godsamme ze verkopen koekjes voor 2,50€ de stuk ?!
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

ja 2.50 is duur hoor, maar, maar als je 4 dozen haalt (48 koekjes) betaal je maar 80 euro, dat is maar 1.66 per koekje. Ik zeg doen

Comment

ik stoor me trouwens ook aan dat special k gedoe hier (komt zo vaak te voorschijn op bodynet). Ze verkondigen het als product om af te vallen, maar het heeft juist het tegenovergestelde effect.

Ik heb voor de grap eens de voedingswaardes bekeken. Het suikergehaltes van de special k producten (per 100 gram) liggen tussen de 20 a 40 gram en dat soort shit willen ze mensen aansmeren. Netzo als nutella ook als gezond wordt afgeschilderd in reclame: "iets dat bij een evenwichtig ontbijt hoort". Godveredomme 55% suiker bevat die troep.

Ik vind dat ze zulk soort bullshit, inclusief dit koekjesdieet, gewoon strafbaar moeten stellen. Ze verkondigen onwaarheden en spelen met andermans domheid/wanhopigheid.

Comment

Agreed
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

idd, kan ergerlijk zijn.. maar die ads kunnen ook wel kosten van site dekken..
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

Ik vind dat ze zulk soort bullshit, inclusief dit koekjesdieet, gewoon strafbaar moeten stellen. Ze verkondigen onwaarheden en spelen met andermans domheid/wanhopigheid.

Vind ik ook....gooi dat schorum achter slot en grendel.

Overdrijf niet zo man.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Vind ik ook....gooi dat schorum achter slot en grendel.

Overdrijf niet zo man.
              wie heeft het over gevangenis? Boetes zijn ook goed. Het is misleiden van de consument.

Waarom overdrijf ik? wil je zeggen dat de mensen niet misleid worden met die klote reclames van bijvoorbeeld special k?

Comment

Nee ze worden niet misleid.

Zitten genoeg randvoorwaarden om Special K heen die je in acht moet nemen om succesvol te zijn.
                Doe je dat niet en hoop je op een wonder, dan ben je dom.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Advertenties zijn natuurlijk spijtig, maar wel noodzakelijk. Of je moet gaan doneren, maar dat zie ik niet gebeuren.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X