Vetpercentage

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage

Hey allenmaal,

Ik zou mijn Vetpercentage graag willen meten, bij mijn sportcentrum kan het niet.

Weet iemand een plek waar ik mijn Vetpercentage kan meten zonder veel kosten?
    You think BIG
    You get BIG

Bij de mama van sch00m. Nee serieus, zal iets van een 10% zijn ofzo. Waarom wil je het exact weten?
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Tiboon View Post
      Hey allenmaal,

Ik zou mijn Vetpercentage graag willen meten, bij mijn sportcentrum kan het niet.

Weet iemand een plek waar ik mijn Vetpercentage kan meten zonder veel kosten?
      Schaf een huidplooimeter aan, eenmalig 30 euro en je doet er de rest van je leven mee.

Vetmeter Slimguide C-120 - Huidplooimeter

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Schaf een huidplooimeter aan, eenmalig 30 euro en je doet er de rest van je leven mee.

Vetmeter Slimguide C-120 - Huidplooimeter
        top Phoenix!
        dankjewel man! ik ga hem volgend salaris bestellen :P
        You think BIG
        You get BIG

Comment

top Phoenix!
          dankjewel man! ik ga hem volgend salaris bestellen :P

Je moet wel weten dat je met een huidplooi meter niet alleen aan de slag kan. Het betrefd een 4punt meting waarbij je onder andere je schouderblad vel meepakt en daar kom je niet bij.

Of jemoet alleen je buikwand willen meten maar eingelijk moet je een overall meting nemen.

Maar als je iemand gevonden hebt die je ermee kan helpen kun je prima uit de voeten. Beter dan die digitale want die zijn niet betrouwbaar.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Je moet wel weten dat je met een huidplooi meter niet alleen aan de slag kan. Het betrefd een 4punt meting waarbij je onder andere je schouderblad vel meepakt en daar kom je niet bij.

Of jemoet alleen je buikwand willen meten maar eingelijk moet je een overall meting nemen.

Maar als je iemand gevonden hebt die je ermee kan helpen kun je prima uit de voeten. Beter dan die digitale want die zijn niet betrouwbaar.
            naja ik heb een broer(17jaar) die gaat over 1 maand samen met mij trainen. dus dan zou hij mij kunnen helpen met meten en ik hem
            You think BIG
            You get BIG

Comment

naja ik heb een broer(17jaar) die gaat over 1 maand samen met mij trainen. dus dan zou hij mij kunnen helpen met meten en ik hem
              Dat is ideaal!

wel even oefenen want het is best moeilijk als je het nooit gedaan hebt.

succes!

Comment

ik heb via deze website:Berekening vetpercentage
                vetprecentage van 12.4
                You think BIG
                You get BIG

Comment

Bedankt voor de reacties,

topic mag gesloten worden
                  You think BIG
                  You get BIG

Comment

Wordt geregeld.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X