Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Melk is een prima eiwitbron, er zijn alleen bronnen met betere voedingswaarden.
Met minder koolhydraten(lactose)
Ik doelde ook op de kev verhouding. Als je een schema hebt met hoge eiwittenen vetten en lage koolheidraten (wat een hele hoop mensen hebben) dan kun je niet al te veel melk drinken.
LOL dat heb ik jaren geleden ook gedaan, heel veel poeder in weinig water. smaakt zoet (lactose) nee het is niet lekker en klontjes gaan niet weg. Koop dan een pak (karne)melk of whey.
Ik zie niet waarom je überhaupt melkpoeder zou willen gebruiken, melk opzich is al niet echt een geweldige bron van eiwitten.
Melkpoeder dus gewoon links laten liggen.
Ask any nutrition expert, the best diet for bulking up is 50 percent carbs, 35 percent protein and 15 percent fats. Match that up with the content of semi-skimmed milk and you'll find that milk is the perfect nutrition.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment