Wat is slechter alcohol of xtc?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ironbrotherhood View Post
    Neem een heroïne shot door je eikel?
    Geweldig !!
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Ik heb 25 jaar flink gerookt, 21 jaar flink geblowt, 28 jaar flink gedronken, vele jaren uitgegaan met daarbij de nodige xtc, ook thuis weekenden lang xtc en zal ik je eens wat vertellen???
      Ik ben overal van af en kan met zekerheid zeggen dat ik nu pas leef.
      Dus waarom zou het niet nuttigen van alcohol en/of xtc levensloos moeten zijn?

Comment

Hey hey ,

Ik snap de vraag van TS wel al zou hij met een beetje nadenken ook tot een inzicht kunnen komen.

Nu ben ik geen expert op het gebied van spiergroei maar weet wel het een en ander beroepsmatig over drugs gebruik.

Als je 2 avonden per maand aan de pillen gaat moet je iig niet raar kijken van een depressie krijgt op termijn. En dat je gaat janken als er een hond dood gaat op tv bij Het kleine huis op de prairie. ( Maar ja je hebt dat natuurlijk wel het voordeel van het gelukzalige gevoel van de xtc 2x per maand)

Wat betreft alcohol tsja wellicht slechter voor je spieropbouw maar NIET huilen bij het kleine huis op de prairie.....niet met 2x per maand 10 glazen bier.

anyway gewoon een kut topic.

Steek in je bek wat je wilt, maar groeien en top conditie komt met een prijs
        vulneratus nec victus

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
          Kan je wel vertellen wat nog slechter is. DOOD ZIJN
          Gebruik dus even je gezonde verstand.
          Dam dat je zoon vraag nog gaat stellen ook Pff

(al is het ook best zielig dat ik er nog op reageer ook)
          Volgende keer iets minder fel reageren graag, wekt alleen maar aggresief op.

Comment

Ik bedoelde mijn vraag eigenlijk anders:

Wat is slechter voor 1 a 2 keer per jaar?
            Alcohol of XTC?

Gr

Comment

Die gast stelt een serieuze vraag.. help hem dan ook daarbij of hou gwn je bek dicht. Als je dit topic niks aan vindt, kijk er dan niet in.

Over dat levensloos.. dat sloeg idd nergens op.

@topic
              Ik weet het niet zeker maar ik denk dat een pilletje wel erger is dan beetje alcohol tot je aangeschoten bent. Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je aangeschoten bent..

Comment

Originally posted by D467 View Post
                Is geen excuus is een serieuze vraag.
                Ik wil gewoon weten wat minder slecht is voor je lichaam/spieren.

EDIT:
                Zijn jullie echt levenloos dat jullie nooit alcohol drinken of ongezond eten, komop
                Haha, levenloos...
                Ik ga bijna elk weekend naar discotheek en amuseer me daar enorm, toch is het al maanden geleden dat ik alcohol heb aangeraakt. Vind het best zielig dat sommige geen plezier kunnen hebben zonder alchohol.

OT: vragen wat het minst slecht is van de 2 is als vragen of je liever chollera of ebola zou hebben. Kan je niet zonder, dan neem je wat je wil maar weet wat de gevolgen zijn.
                @ ketIF

Comment

Originally posted by D467 View Post
                  Ik bedoelde mijn vraag eigenlijk anders:

Wat is slechter voor 1 a 2 keer per jaar?
                  Alcohol of XTC?

Gr
                  Dat is niet te meten.

Onmogelijk om te zeggen of het 1 beter is dan het ander.
                  En al helemaal als je het hebt over 1 of 2x per jaar.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Volgende keer iets minder fel reageren graag, wekt alleen maar aggresief op.
                    aah de eerste keer dat onze nieuwe moderator iemand op de vingers wijst!! prachtig om te zien:P
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Kweet niet wat mn buurjongens nemen ma eentje was heel dik en die heeft bollen of speed gepakt en nu is die anorexia mager, dus effectief als je wil afvallen maar die zn spieren zijn ook er af gesmolten, ik heb zelf weinig contact met hun, ondanks ze vroeger mn beste vrienden waren en ik er mee op groeide maar toen ze met jointjes begonnen en roken hoorde ik er niet meer bij dus zag hun soms om de 3 maanden voor bij wandelen en dat was toen even schrikken want 3 maanden geleden zat één van hun met zwaar overgewicht en nu liep daar een gepuiste tandenstoker op straat tja....
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        aah de eerste keer dat onze nieuwe moderator iemand op de vingers wijst!! prachtig om te zien:P
                        HAHAHAHAHAHAHHA... idd prachtig om te zien.
                        Sorry voor offtopic.

Comment

Is niet vergelijkbaar. Per pil is er al verschil in dosering, per persoon is er verschil in de effecten. Met alcohol exact hetzelfde. Pilletjes gewoon zeer beperkt houden, is gewoon heel slecht voor je. Alcohol met mate wat minder. XTC met mate komt neer op enkele mg's dag, dus daar ga je niks van merken.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

YouTube - rondjes

je gaat er rondjes van lopen zal het niet doen!
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              YouTube - rondjes

je gaat er rondjes van lopen zal het niet doen!
                              hahaha, dat is alweer ff geleden datk die gezien heb..

iig, 1 a 2x per jaar lijk me verwaarloosbaar... dit is zo weinig dat het op je totale gains van een heel jaar lijkt me amper merkt.
                              Doe je het vaker, dan is xtc denk ik stuk slechter voor je spieren.
                              Verhit je lichaam en droogt uit, geen honger dus je krijgt de eerste lange tijd niks door je keel + je staat wss als een dolle te stampen als je naar een party gaat. Heb 't voordat ik trainde wel 'ns gedaan, de ochtend en dag later krijg je ook amper iets weg.. of omdat je de tering in bent van dat spul, en/of omdat je je kaken geen 3cm van elkaar afkrijgt.

lijkt me : xtc = muscle killer!!
                              Last edited by Maasproductions; 03-05-2010, 22:52.

Comment

Laat de zomer maar komen.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X