Wat is slechter alcohol of xtc?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    YouTube - rondjes

je gaat er rondjes van lopen zal het niet doen!
    Geweldig !!
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Ik begrijp je vraag wel alleen zou ik je zelf de vraag stellen wie je voor de gek aan het houden bent wanneer je veel traint, veel geld uitgeeft aan gezonde voeding, je daardoor prima voelt omdat je leven een gezonde structuur heeft. Waarom je dan je zelf kaport moet maken met alcohol of XTC.

Ik ben zeker niet roomser dan de paus en gaf mezelf 1 keer in de maand een dag waarin ik echt ga zuipuh met vrienden. Echter ben ik de laatste 3 maanden heel streng voor mezelf. Ik voel me nu veel beter, maar goed dat is persoonlijk lijkt me.. Ik zou dus gewoon doen wat je zelf wilt.. je weet zeker zelf wel wat goed is en niet..

Succes met je keuze!
      CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

@ Sch00m
        Lekker!!!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn persoonlijke ervaring is dat alcohol je fysiek niet echt belast als je 1 keer in de maand flink doorzakt. Dat zal niet meer kunnen als je echt wedstrijden gaat doen natuurlijk....maar voor een mooi gespierd fysiek kan dat best. Meer avonden in de week is mijn ervaring dat het te merken is. Hoger vetpercentage vooral

xtc weet ik niet
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Zoek je nu een excuus voor jezelf, of wat?
            Ben het hier mee eens. Vind het eerlijk gezegd beetje stomme vraag. Bedoel, als je er gewoon van af blijft hoef je je er ook niet druk over te maken. Maar als ik uitga zou ik liever een biertje pakken dan een pilletje xtc. Maar dat is natuurlijk ook gewoon puur vanwege onwetendheid. Het idee van zo'n pilletje waarvan je niet precies weet wat het doet staat me gewoon niet aan. Terwijl het misschien juist even schadelijk is als een biertje en in die zin overrated. Met andere woorden, ik heb zelf totaal geen bron die ook maar bevestigt dat xtc erger is. Mijn voorkeur zou in elk geval uitgaan naar alcohol. En het dan gewoon houden bij bier. Geen sterke drank.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Lijkt me dat XTC VEEEL slechter voor je physiek is dan alcohol.

Is totaal nergens op gebaseerd (op wetenschappelijke artikelen dan), maar weet wel uit eigen ervaringen hoe ik me voelde die dagen erna, hoe rot ik eruit zag en hoe rot andere mensen eruit zagen die het maandelijks/wekelijks deden. Dit in tegenstelling tot mensen die wekelijks/maandelijks zuipen.
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

1 ding weet ik wel, xtc is lekkerder
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Liters redbull en cola ondertussen om de schade te beperken.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Liters redbull en cola ondertussen om de schade te beperken.
                    Ga jij maar lekker liters redbull kopen als je naar een festival gaat.. ben je zo door je maandsalaris heen..

Comment

Originally posted by gameface View Post
                      Ga jij maar lekker liters redbull kopen als je naar een festival gaat.. ben je zo door je maandsalaris heen..
                      Wie had het over kopen? Ik loop altijd rond met een rietje en drink andermans glazen leeg als ze niet kijken.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wie had het over kopen? Ik loop altijd rond met een rietje en drink andermans glazen leeg als ze niet kijken.
                        Dat is idd ook een mogelijkheid

Comment

Hahahahaha. Ik ben één keer gedrogeerd toen ik mijn glas even niet in de gaten hield. Sindsdien verlies ik ze niet meer uit het oog .
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Hahahahaha. Ik ben één keer gedrogeerd toen ik mijn glas even niet in de gaten hield. Sindsdien verlies ik ze niet meer uit het oog .
                            Had dat nog ernstige gevolgen?

Comment

En waarmee?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Geen idee waarmee. Ernstige gevolgen: ik werd er strontziek van en ben afgevoerd. Wel jammer, want was een leuk feestje.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X