Wat is slechter alcohol of xtc?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Geen idee waarmee. Ernstige gevolgen: ik werd er strontziek van en ben afgevoerd. Wel jammer, want was een leuk feestje.
    Ziek..
    Hahaha, maar voor het zelfde geld was je avond nog leuker geworden :P Al snap ik niet dat mensen voor de fun iets leuks in andersman drinken gooien.
    19j - 1.96m - 105kg
    Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by D467 View Post
      Zijn jullie echt levenloos dat jullie nooit alcohol drinken of ongezond eten, komop
      Ja volgens jouw definitie ben ik levenloos. Als ik uit ga naar een concert e.d. drink ik GEEN alcohol en neem ook GEEN drugs. Ik geniet meer van de muziek en sfeer dan ik vroeger deed toen ik nog wel dronk.

Wie zijn er nu echt levenloos? De mensen die drank nodig hebben om een goede tijd te hebben. Die zijn zo levenloos dat ze zelf geen lol kunnen hebben en er andere middelen voor nodig hebben en dan als een stel idiote dwazen zich gaan gedragen alsof ze leuk zijn. Dat soort mensen stomp ik eerder tegen de vlakte tijdens concerten omdat ze de sfeer en fun verzieken.

Comment

moet zeggen dat ik vaak de dag daarna nog weet waar ik heen geweest ben. Is ook prettig als je veel geld hebt betaald voor een concert.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          moet zeggen dat ik vaak de dag daarna nog weet waar ik heen geweest ben. Is ook prettig als je veel geld hebt betaald voor een concert.
          dus daarom nemen die eikels alles op met hun mobieltje omdat ze naderhand niets meer herinneren :P

volgende dag op een fatsoenlijk tijdstip weer uit bed komen en van de nieuwe dag kunnen genieten ipv lavenloos in bed te blijven tot midden op de dag is ook wel lekker. heb je tenminste nog wat aan je weekend na het stappen.

Comment

Ik ga zó af en toe wel is uit en dan is nuchter uitgaan natuurlijk best wel saai.

Nu weet ik dat alcohol spieren afbreekt, maar wat is nu slechter een pilletje xtc, of alcohol tot je aangeschoten bent?

En dan heb ik het over 1 keer per maand/1 keer per 2 weken.

Gr
            Wat een topic weer, iedereen valt over deze jongen heen. XTC is helemaal niet slecht als mensen denken en er zijn zelfs onderzoeken die uitwijzen dat je beter XTC kan gebruiken

FOK.nl / Nieuws / Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en xtc / FOK!frontpage

Het ligt natuurlijk allemaal in welke mate je het doet. Mijn persoonlijke ervaring met beide middelen is dat een avondje alleen xtc minder schadelijk is dan een avond flink doorzakken.

Dingen om rekening mee te houden

- laat je pillen testen
            - drink genoeg water tijdens de avond
            - overdrijf de hoeveelheden niet. Eigenlijk moet 2x je lichaamsgewicht (in kg) aan mg mdma de max zijn
            - ga niet uren zitten afteren.
            - Zorg de dag ervoor en erna voor genoeg eten en uiteraard genoeg eiwitten!
            - Andere middelen zoals Coke en Speed maken de schade natuurlijk wel een stuk aanzienlijker
            - niet vaker dan 1x in 2 maanden. Dit geeft je lijf de tijd om je serotoninevoorraden weer aan te vullen

@ veel mensen hier in het topic: laat iedereen toch lekker in zijn waarde. Vroegah was ik ook nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag.

Daarnaast zijn sommige van jullie ook niet te beroerd om ongezonde rotzooi te gebruiken om groter te worden. Dat kan wel onder het motto 'als je het maar verstandig doet' . Dat geldt voor een avondje de bloemetjes buiten zetten natuurlijk net zo goed
            Last edited by ijzer; 05-05-2010, 14:22.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Wat een topic weer, iedereen valt over deze jongen heen. XTC is helemaal niet slecht als mensen denken en er zijn zelfs onderzoeken die uitwijzen dat je beter XTC kan gebruiken

FOK.nl / Nieuws / Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en xtc / FOK!frontpage

Het ligt natuurlijk allemaal in welke mate je het doet. Mijn persoonlijke ervaring met beide middelen is dat een avondje alleen xtc minder schadelijk is dan een avond flink doorzakken.

Dingen om rekening mee te houden

- laat je pillen testen
              - drink genoeg water tijdens de avond
              - overdrijf de hoeveelheden niet. Eigenlijk moet 2x je lichaamsgewicht (in kg) aan mg mdma de max zijn
              - ga niet uren zitten afteren.
              - Zorg de dag ervoor en erna voor genoeg eten en uiteraard genoeg eiwitten!
              - Andere middelen zoals Coke en Speed maken de schade natuurlijk wel een stuk aanzienlijker
              - niet vaker dan 1x in 2 maanden. Dit geeft je lijf de tijd om je serotoninevoorraden weer aan te vullen

@ veel mensen hier in het topic: laat iedereen toch lekker in zijn waarde. Vroegah was ik ook nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag.

Daarnaast zijn sommige van jullie ook niet te beroerd om ongezonde rotzooi te gebruiken om groter te worden. Dat kan wel onder het motto 'als je het maar verstandig doet' . Dat geldt voor een avondje de bloemetjes buiten zetten natuurlijk net zo goed
              Amen to that.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

tja het is afwegen maar ik denk de schade van xtc voor je spieren wel meevalt mits je genoeg eet, maar ik denk dat de hersenschade wel groter is dan bij alcohol.

tja ik vind een glas no xplode wel de bom voor uitgaan, dat vind ik best chil de laatste tijd.

Comment

Ik Drink ook al tijden niet meer, rook niet meer, en gebruik ook geen drugs.
                  Maar ik ga wel ieder weekend stappen en ik vermaak me prima.
                  Dus als je alchol maar 1 of 2 x per jaar zou gebruiken, zou ik 't laten als ik jou was.
                  Welk positief effect heeft 2 x je lichaam verkloten nou op een jaar?

no drugs en no alchol!(H)
                  1.83
                  93 KG
                  19 JAAR

Comment

Originally posted by Ruben92 View Post
                    Ik Drink ook al tijden niet meer, rook niet meer, en gebruik ook geen drugs.
                    Maar ik ga wel ieder weekend stappen en ik vermaak me prima.
                    Dus als je alchol maar 1 of 2 x per jaar zou gebruiken, zou ik 't laten als ik jou was.
                    Welk positief effect heeft 2 x je lichaam verkloten nou op een jaar?

no drugs en no alchol!(H)

Je bent 18 jaar en je drinkt al tijden niet?
                    Over hoeveel tijd heb je het dan, jaren?

Quote van Kevf.

Ben het roerend met je eens.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sandk View Post
                      Ziek..
                      Hahaha, maar voor het zelfde geld was je avond nog leuker geworden :P Al snap ik niet dat mensen voor de fun iets leuks in andersman drinken gooien.

Nou het was duidelijk niet 'iets leuks' dat erin gemikt was .
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        ik heb liever AS in me lichaam dan de dosis bier/alcohol die de meesten tegenwoordig elk weekend naar binnen weet te werken. Dan houd mijn lever het heel wat langer vol vergeleken met die zuipschuiten.

Comment

Ik ga zó af en toe wel is uit en dan is nuchter uitgaan natuurlijk best wel saai.

Nu weet ik dat alcohol spieren afbreekt, maar wat is nu slechter een pilletje xtc, of alcohol tot je aangeschoten bent?

En dan heb ik het over 1 keer per maand/1 keer per 2 weken.

Gr

Comment

Ik zou niet weten wat schadelijker is....iemand die zich elk weekend voor 6 weken lam zuipt, of iemand die een pillenkuur van 6 weken neemt.

Als ik het logisch zou beredeneren is die pillenkuur zwaarder voor je lever dan 6 weekenden zuipen.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

you're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                you're out of touch met hoeveel er tegenwoordig gedronken word. Het is vele malen meer wat mensen van mijn generatie dronken, laat staan de jouwe. geef mij maar die 6 weken pillen kuur dan...al heb ik nog liever gewoon injecties ipv orals.
                                Je bent ook zo'n ouwe zak he Fallus.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X