Wat is slechter alcohol of xtc?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Oh yeah baby! Zomer wordt weer lekkerrrrrrr.
    Je maakt me heel nieuwsgrierig.

Comment

ben een tijdje tussenuit geweest met trainen veel drugs gebruikt 3 dagen per week ben dr nu helemaal klaar mee ik werd heel droog maar bleef wel nog behoorlijk gespierd en toen ik trainde en een weekend flink had gezopen zag ik bijna meer achteruitgang je moet gewoon tegen je zin eten als je strak staat of alleen ghb nemen

Comment

Een pilletje is zo af en toe wel lekker .. maar dat zijn zoveel andere slechte dingen ook.

Blijf er vanaf .. geloof me heb genoeg ellende met dit soort shit.. nog steeds.

Comment

Originally posted by Demian View Post
          ben een tijdje tussenuit geweest met trainen veel drugs gebruikt 3 dagen per week ben dr nu helemaal klaar mee ik werd heel droog maar bleef wel nog behoorlijk gespierd en toen ik trainde en een weekend flink had gezopen zag ik bijna meer achteruitgang je moet gewoon tegen je zin eten als je strak staat of alleen ghb nemen
          Alleen ghb nemen.. je bent niet goed bij je hoofd kerel.

Comment

hoezo? Is zelfs enigzins goed voor de spiertjes? Zou ook niet mijn keuze zijn, maar ken genoeg mensen die het heerlijk vinden

NB: GHB heeft een meterdikke gebruiksaanwijzing!

Comment

beter mdma cristallen is ook ook aangetoond dat het minder slecht is als drank met matig gebruik en isnnog veel leuker ook

Comment

Van de mensen die ik ken denk ik dat xtc slechter is. Aan de andere kant zijn er miss ook mensen die geen dip krijgen van xtc? Of bestaan die niet? Als dat zo is mis je natuurlijk de kcal's en het catabole effect van alcohol en de loze extra kcal's die je neemt..
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

xtc verhoogt cortisol level en dat wil je niet.

Gezondheid | XTC verhoogt cortisolafgifte met 800 procent

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                    beter mdma cristallen is ook ook aangetoond dat het minder slecht is als drank met matig gebruik en isnnog veel leuker ook
                    Ik vind ze heerlijk, maar word er zo fucking lui van dat losgaan niet in het pakket zit. Meer iets voor op het terras ofzo.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X