vraag: Gezicht, kaaklijn.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Of je nou cut of niet, vetverlies in je gezicht zal minimaal zijn. Het vet wat in je gezicht zit noemt men ook wel "bruin vet". Dit vet is inprincipe niet weg te krijgen.

jammer dat ik geen foto's heb, maar ik had 2 jaar geleden toen ik nog echt vet was een veel dikkere harses dan nu.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

aankomen is niet zo moelijk, afvallen op plaatsen waar het vet niet of nauwelijks weg te krijgen is, lukt bijna niet.

Bruin vet is geen stubbern vet zoals buikvet das weer wat anders.

Dus een voller gezicht krijgen is het punt niet maar vet verliezen die je niet kwijt kan raken is een onmogelijke taak.

je haalt 2 dingen door elkaar.
      dus volgens jouw uitleg kan je gezicht enkel dikker worden en niet andersom? klopt niet hé
      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

ik ga niet akkoord over wat je zegt van bruinvet, bruinvet is het vet wat je eigenlijk mee krijgt tussen de 6-12maanden van je eerste levensjaar, het is een feit dat, mensen in die periode overvoed werden, later meer moeite zullen hebben met overgewicht, let wel op, ze zullen meer kans hebben, je kan dus een dikke baby zijn geweest en nu mager, dit is idem zo, als je ondervoed was, heb je meer kans op een mager figuur.

Nu dat bruinvet zit in je billen en buik en gezicht en .... , dit vet is het allermoeilijkste weg te krijgen, daarom dat een 6, 8-pack zo moeilijk is. En dit is alles wat ik er over gezien heb in de cursus.
        Mannen zijn genetisch aangelegd om vet op te stapelen in de buik, terwijl vrouwen dit bij vrouwen hun achterwerk is.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Volgens mij worden mijn stellingen ietswat verkeerd opgevat. Ik heb niet gezegd wat je aanbulkt er niet af kan krijgen. natuurlijk kan je wat je aankomt ook weer kwijt raken maar ik heb het over het bruin vet. dat is heel wat anders dan het "witte vet"

@ironbrotherhood, ik begrijp niet helemaal waar je niet mee eens bent. je weet volgens mij niet helemaal wat bruin vet is. ja opzoeken via google! bruin vet krijg je als baby mee en zal na verloop van tijd minder worden maar kwijt raken doe je het nooit!

Jullie moeten beter lezen.

wit vet kwijtraken = ja

bruin vet kwijt raken= heeel moelijk en zou ook niet gezond zijn als je hier niets meer van hebt want dan zou je doodvriezen op bepaalde delen van je lichaam.

@dfuse: beter lezen! ik zei: "vet verliezen die je niet kwijt kan raken" ik heb het niet over vet dat je wel kan verliezen.

oh jongens...

Comment

Relax Phoenix, ik moet zeggen dat ik je vorige posts ook niet vond uitpuilen van duidelijkheid
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

pm blockie
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Relax Phoenix, ik moet zeggen dat ik je vorige posts ook niet vond uitpuilen van duidelijkheid
                ja Baas!

Comment

Originally posted by roelinho View Post

pm blockie

helemaal gelijk! Zo moeten mensen het doen!

Comment

wahaha

wees blij met een bolle kop man ik kom niet af van me ingevalle schedel....

Comment

Of je nou cut of niet, vetverlies in je gezicht zal minimaal zijn. Het vet wat in je gezicht zit noemt men ook wel "bruin vet". Dit vet is inprincipe niet weg te krijgen.
                      Bruin vet in je gezicht? Weet je wel wat bruin vet is?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Net nog effe nagevraagd maar je ken ook gewoon Synthol kopeh ouwe.

Kom maar met die kaak van je.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hoewel het tegen mijn aard in is, ga ik toch een PM publiceren..
                          Gewoon omdat er een lezer van dit topic is, die het fenomeen KOEKEL nog nie kent..

Omwille van de privacy en internetsstatus blablabla doe ik hem zonder naam.

Wat is synthol?
                          met vriendelijke groeten

Hij is leuk!

(voor de niet-kenners: sjek ze schouders)
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Waarom plaats je altijd mijn pm's.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Goed spul hè dat bruin vet
                              ik gebruik het ook voor mijn fiets ketting
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Bruin vet in je gezicht? Weet je wel wat bruin vet is?
                                Ja bij mensen kan het in de hals en boven je sleutelbeenderen zitten!

Verder:

Wit vet is niet zo goed goed omdat ze calorieën vasthouden in plaats van verbranden.Daardoor wordt iemand met veel wit vet alleen maar dikker.

Bruin vet die het meest bij babys zit volgens mij, zodat ze niet onderkoelt raken, gebruikt zelf calorieën, dus moet je calorien eten om dit vet vast te houden. Doe je dit niet dan verbrand het bruine vet en verlies je gewicht.

Maar zoals ik al zei is het heel moelijk om bruin vet te verliezen maar ik sta open voor elke waardevolle wijziging in mijn gedachtengang.

lezende weg leer ik ook en kan dus ook afstappen van mijn eerdere standpunten maar daarom noemen ze het ook leren want je kan iets goed leren en denken dat het zo is tot het tegendeel bewezen is.

Mischien ok leuk om hier eens na te kijken.

Bruin vet

@gen, dan zou ik jouw willen vragen om jouw uitleg over bruin vet hier neer te zetten. Ik leer graag!
                                Last edited by The Phoenix; 05-05-2010, 07:16.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X