De Bodystore

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De Bodystore

heey mensen,
    ik hoop dat het in de goeie sectie staat en dat het geen repost is.
    ik heb namelijk al gezocht maar kon er niks over vinden.

dan de vraag,
    wat vinden jullie van "De Bodystore" (www.bodystore.nl) ?
    ik haal daar regelmatig spullen omdat ze gewoon veel hebben, snelle service en vaak korting als je meer producten koopt.

maar wat vinden jullie eigenlijk van die producten? zijn ze het geld waard
    of is het allemaal niet zo best?

groetjes Kevin

Ze hebben zoveel verschillende producten dat die vraag moeilijk te beantwoorden is over het gehele assortiment bekeken, lijkt me.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik weet dat er wat was met bodystore maar weet niet goed meer wat...
      Zal denk ik wel duurder zijn dan bijv xxl of B&F
      Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Redelijke winkel. Alleen er zijn betere vind ik persoonlijk. Bestel er dan ook nooit producten.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb er wel eens wat besteld. Heeft natuurlijk dezelfde producten als andere webstores dus dat is een beetje een rare vraag.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik bestelde daar eerst wel eens, puur omdat het een van de weinigen is waar je achteraf kan betalen. Ik ben veel te wantrouwend. Is het niet naar de webshop, dan is het naar mijn buren die dingen wegdonderen.
            Bestel daar nu eigenlijk nooit meer.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
              Heb er wel eens wat besteld. Heeft natuurlijk dezelfde producten als andere webstores dus dat is een beetje een rare vraag.
              nou ik weet dat dus niet of ze dezelfde producten hebben als andere webstores, kwa naam wel natuurlijk maar van de ene winkel is de kwaliteit gewoon beter als de ander, vandaar mijn vraag.

Comment

Originally posted by KevinVoogd View Post
                nou ik weet dat dus niet of ze dezelfde producten hebben als andere webstores, kwa naam wel natuurlijk maar van de ene winkel is de kwaliteit gewoon beter als de ander, vandaar mijn vraag.
                Hoe bedoel je kwaliteitverschil. vb Een pot Dymatize Whey blijft toch Dymatize Whey waar het ook verkocht word?
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik zou sowieso al niet bij deze winkel bestellen omdat er belachelijke google ads staan.
                  Zoals nu: Anabole Bestellen?
                  Bij BodyStore heeft U Binnen 24 Uur Uw Top Kwaliteit Anabole in Huis!

"ok"
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Ik zou sowieso al niet bij deze winkel bestellen omdat er belachelijke google ads staan.
                    Zoals nu: Anabole Bestellen?
                    Bij BodyStore heeft U Binnen 24 Uur Uw Top Kwaliteit Anabole in Huis!

"ok"
                    Zie niks van deze adds?

OT: Ik koop me supplementen altijd bij B&F, goede prijzen, acties en leuke kortingen. Heb nooit bij bodystore wat besteld en ben behoorlijk tevreden over B&F dus voor mij geen reden om der wat te gaan bestellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X