Spieren kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spieren kweken

Hallo Dames/heren,

Ik heb even een vraag wat jullie waarschijnlijk al vaak gekregen hebben.
    En dat is hoe bouw ik spieren op?

Ik heb al heel lang interesse in fitness om er gewoon gespierd uit tezien.
    Ik vind een gespierd lichaam heel erg mooi uitzien en het geeft je een boost in je zelf vertrouwen vind ik.

De reden dat ik op deze forum kom omdat ik een aantal reacties had gelezen van andere gebruikers en ik zie hier serieuze en leuke reacties dus ik dacht ga eens hier vragen om een oplossing.

Voordat ik me vraag stel wil ik jullie wel van te voren zeggen dat ik natuurlijk wel zelf op heb gezocht wat ik allemaal kan doen.
    Ik heb boeken gelezen zoals men's health & ik heb heel wat gesurfd.
    En ik moet zeggen het brengt me alleen maar in de war.

De een zegt je moet elke dag naar de sportschool!
    En de ander zegt je mag niet elke dag naar de sportschool anders beschadig je juist je spieren ipv opbouwen.
    De een zegt weer je moet ook shakes drinken wil je spieren opbouwen anders gaat het niet en de ander zegt shakes werken niet maar je moet anabolen gebruiken.
    En nog iemand anders zegt weer het ligt allemaal aan je voeding!

Ik heb zelf eens een keer een proffesioneel bodybuilder gevraagt om advies maar hij wou me dat toen niet geven omdat ik 16 was toen der tijd.
    Hij zei dat ik me lichaam eerst eens moest volledig laten groeien en dan kon ik er aan beginnen. Inmiddels ben ik 20 jaar.

Dus nu mijn vraag hoe train ik mijn spieren.
    Hoe vaak per week moet ik naar een sportschool gaan?
    Moet ik nou wel of geen shakes erbij pakken?
    Wat kan ik het beste doen als ik naar een sportschool ga?
    Moet ik idderdaad op mijn voeding letten? Zoja wat bedoelt men daarmee?
    Moet ik opeens gezond gaan eten in de zin van meer groenten? Of moet ik een goed eetpatroon hebben ?

Zoals je ziet ben ik redelijk in de war door al het informatie wat ik bij elkaar verzameld heb.
    Momenteel doe ik aan geen enkel sport! En hier wil ik graag verandering in brengen. Verder rook ik een pakje sigaretten per week.
    Ik heb een verstoord dag en nacht ritme. Zoals je ziet heb ik dit gepost om 3:30 in de morgen. Er zijn dagen dat ik om 7 uur pas naar bed ga en dagen dat ik om 14:00 naar bed ga.

Moet ik me hierin aan passen in me dag en nacht ritme? Verder eet ik ook niet gezond. Ik ben 10 kilo bij gekomen in de afgelopen 3 maanden. En ik ben bang dat ik al een buikje zie groeien
    En man tieten heb ik al.
    Ik ben 1.80 en weeg 75 Kilo. Me dagelijks voeding verschilt heel erg dankzij mijn verstoord dag en nacht ritme. Er kan een dag tussen zitten waar ik alleen smorgens een broodje kipfile eet en verder niks omdat me buik vol zit van het cola en allerlei andere fris. En er zijn dagen waar ik om 9 uur opsta netjes ontbijt en de dag ook doorloop en afsluit met gezond eten zoals groenten kipfile/gehakt (indiaas).

Dus wat moet ik veranderen of doen om spiermassa te bouwen.
    Ik wil het graag allemaal maar ik raak me motivatie altijd kwijt door teveel informatie en vaak ook misleidende informatie.

So please help me en sorry voor me lange tekst.
    Last edited by Xiggo; 15-05-2010, 02:42. Reason: iets vergeten

U mag de zomerstickie gaan lezen, en daarna mag U alle andere stickies gaan lezen die gaan over training en voeding. Daarin vind U al uw vragen beantwoord.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik denk niet dat je anabolen of shakes nodig hebt om in spiermassa bij te komen. Goede voeding boekt ook resultaat, hoewel dit natuurlijk minder zal zijn dan wanneer je anabolen zou gebruiken. Ikzelf train nu 3x in de week en probeer zo natuurlijk mogelijke voeding te eten.

Voldoende nachtrust is zeker van belang wil je je spieren genoeg rust geven om te kunnen groeien! Voldoende nachtrust is ook van essentieel belang om je "overwerkte" hersenen tijd te geven zich te herstellen. (Ik zal je de verdere biologie les besparen :P) Verder zou ik alle frisdrank schrappen uit je eetpatroon er zitten vaak suikers in en die verbruik jij amper waarschijnlijk, aangezien je niet sport.. Er zitten al genoeg suikers in andere voedingsmiddelen zoals melk, karnemelk, yoghurt etc.

Een ongeveer constante stroom van kcal/eten is ook belangrijk. Als jij namelijk op een trainingsdag amper eet of iets dergelijks zal je je training niet optimaal kunnen doen en kunnen je spieren niet eens groeien, want ze krijgen geen voeding binnen.

Verder raad ik het aan de zomersticky eens door te kijken.

Succes!
      "Straight outta gym"

Comment

sticky
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

inschrijven

ga je eerst eens inschrijven bij een sportschool, de mensen die daar werken kunnen je op weg helpen met je training.....

Comment

Stick Stick STICKY !!!!

Comment

Welkom... sticky

Comment

Sticky Sticky en Sticky.

Verder ga gezonder leven man.

1. stop met roken
                2. schrijf je in bij een sportschool.
                3. Voeding is belangrijk (Dus ga op je voeding letten)
                4. Maak een voedings schema.
                5. Probeer wat meer ritme te krijgen in je leef structuur ( indienmogelijk)
                6. Naar dat je voeding op orde is en je bent serieus aan het trainen kan je eens gaan denken aan creatine en shackes. tot die tijd is het weggegooid geld.
                7. Begin eens met 2 a 3 dagen in de week trainen ( met begeleiding in de sportschool ) Als je merkt dat het goed gaat uitbreiden naar 4 ×

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
                Maar lees eerst maar eens sticky

Spieren kweken zo als jij het wilde noemen is HEEEEEEL hard werken. En met de instelling zo als je nu leeft ga jij ze nooit krijgen.

Succes
                Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Misschien zou de sticky's lezen helpen

Comment

Eens met Rob; Voedingsschema, stoppen met roken en aanmelden bij een sportschool. Vooruitgang zal er zijn.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

de sticky's lezen of,

je snijd een stuk van je spier af, gooit dat in een potje met goede bloemaarde, dan er een warme lamp boven en dagelijks met water besproeien en wie weet kweek je een hele spierboom!
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                        je snijd een stuk van je spier af, gooit dat in een potje met goede bloemaarde, dan er een warme lamp boven en dagelijks met water besproeien en wie weet kweek je een hele spierboom!
                        Dat kan natuurlijk ook .
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          de sticky's lezen of,

Jij zegt het, ik denk het.

Comment

Sticky en je even voorstellen!!!
                            You think BIG
                            You get BIG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X