Thuiswonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuiswonen

Hallo iedereen,
    Ik las vandaag de discussie over je voedingsschema in je examentijd,
    Maar hoe houden jullie je aan je voedingsschema terwijl je thuis woont.

Mijn moederlief kookt gewon waar ze zin in heeft, heb er wel een tijdje zo ver gekregen dat ze elke dag kip voor me klaarmaakte met rijst maar dat wil ze ook niet meer.

Groeten
    L.Junior

Je hebt zelf toch ook handen? ga het zelf bereiden.

Comment

Zorg dat je andere maaltijden in orde zijn, dan boeit het avondeten toch niet meer zo.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

lkkr zelf koken
        Mind is everything.

Comment

En als mamlief het niet goed vindt als je zelf kookt dan gaat het om 1 maaltijd per dag. Ik neem aan dat jullie niet iedere dag junkfood eten? Als de rest van je voedingsschema gewoon op orde is, zal die ene maaltijd echt je vooruitgang niet merkbaar in de weg gaan zitten.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik woon ook thuis, ik zorg gewoon dat ik de rest van mijn maaltijden al in orde heb. Die laatste 6a700 kcals maken dan niet zo veel meer uit.

Comment

Wees blij dat je thuis woond.
              Is het alleen maar makkelijker om goed te kunnen eten. je moeder zorgt altijd voor voeldoende eten en jij hoeft het alleen nog maar aantevullen. niks makkelijker dan dat.
              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Ach man, straks heb je 3 maanden vakantie en dan kun je alles weer inhalen.
                En trouwens met een paar dagen niet trainen kom je echt geen vet aan of verlies je spierkracht.
                Dont worry, dont worry.

Comment

Originally posted by Maistro View Post
                  En trouwens met een paar dagen niet trainen kom je echt geen vet aan of verlies je spierkracht.
                  Dont worry, dont worry.
                  Verkeerde topic?
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Inderdaad lekker makkelijk. Mams haalt alles in huis en jij eet alles op. je kunt zelf toch ook wel het een en ander bereiden?

Comment

Ik laat m'n moeder kip koken, eieren bakken etc. Lazy me...
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Maistro View Post
                        Dont worry, dont worry.
                        Waar heb je het over?

Comment

Wat de pot schaft eten is wel goed.. eet je teminste nog gevarieerd ( teminste als je moeder niet alleen patat kan klaar maken)

kwarkjes eten !!
                          DUNAMIS KABUL

Comment

Idd ik vind het verder wel chill hoar dat we avond eten.
                            We eten gevarieerd en vaak gezond dus helemaal goed.
                            En verder bepaal je de maaltijden zelf.

Soms een patatje of pizza moet ook kunnen, als verder alls gewoon in orde is

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                              Idd ik vind het verder wel chill hoar dat we avond eten.
                              We eten gevarieerd en vaak gezond dus helemaal goed.
                              En verder bepaal je de maaltijden zelf.

Soms een patatje of pizza moet ook kunnen, als verder alls gewoon in orde is
                              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X