Te moe om te trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Domenique View Post
    Hebben jullie dat ook soms, dat jullie zo moe zijn zelfs na een weekend goed slapen dat je bv maandag zo moe bent dat je niet kan gaan trainen of gaan jullie dan toch nog trainen? Ik had dit vandaag
    2 maatscheppen Crack en 1 of 2 caps blue up en je gaat je voelen als een stier in een te klein shirtje... geloof mij, ik was vroeger ook altijd loom en moe en nu is elke training beestig geweest !
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

@The muslce: ik drink niet dus :P
      @ All the rest: Ik ga morgen gwn lekker knalle nu vroeg slapen morgen megahard traine dat mijn spieren scheuren bij wijze van spreke :P

Comment

ik neem aan dat jullie het over een andere crack hebben dan ik in gedachte heb

Comment

Het voedingssuplement van Revolutions Nutrion :

Comment

Als ik moe ben, heb ik snel een kuthumeur. Als ik dan boos word, heb ik juist een supergoede training

Comment

als ik moe ben ga ik trainen maar ik heb ook trainingen gehad (zoals vorige week) dat ik echt energie tekort kwam en die week met lager gewicht bezig was als anders maar deze week lukt alles weer goed.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                als ik moe ben ga ik trainen maar ik heb ook trainingen gehad (zoals vorige week) dat ik echt energie tekort kwam en die week met lager gewicht bezig was als anders maar deze week lukt alles weer goed.
                Oftewel een deload weekje. Heel goed!

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                  Zoals Crack of Kre-alkalyne bedoel je resike?
                  Ja, crack of no-xplode zijn toch wel de betere Pre workout supps.. maar ze doen ook geen enorme wonderen voor je waarschijnlijk genoeg rust is de sleutel voor je probleem

Comment

Zit tussen je oren, maatje van me loopt ook altijd te zeiken dat hij moe is en geen puf heeft. Als je zoals jij zegt veel slaapt en goed eet moet je gewoon kunnen knallen.

En anders keertje langs de doktor misschien gevalletje pfeifer, lage bloedwaardes oid.
                    Last edited by Prazoc; 26-05-2010, 09:47.

Comment

Hoeveel koffie drink je door de week en hoeveel gedurende het weekend, veel mensen zuipen zich te pletter aan koffie op hun werk en hebben dan gewoon afkickperiode in het weekend. Of als je alcohol zuipt, dan vraag je er om.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Cafeïne caps.
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Als ik moe ben, heb ik snel een kuthumeur. Als ik dan boos word, heb ik juist een supergoede training
                          heb jij niet altijd een kuthumeur? klaagtopic startert

OT: ik zorg altijd dat ik de dag voor dat ik train iets vroeger in bed lig zodat ik gewoon 9 uur slaap pak ofzo. Of meer, maar niet teveel want dan word je juist weer lui

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X