trainingstijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    Persoonlijk lijkt het me helemaal niks, maar ja, ik ben nou eenmaal geen ochtendmens ..
    kwestie van vroeger naar bed gaan denk ik, neem aan dat je niet 12 uur op een dag slaapt.

On topic: altijd verschillend, gemiddeld 4x in de week, in de weekend altijd in de middag laatste uurtje dat de fitness open is en doordeweeks in de ochtend of middag, in ieder geval niet in de avond.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      kwestie van vroeger naar bed gaan denk ik, neem aan dat je niet 12 uur op een dag slaapt.

On topic: altijd verschillend, gemiddeld 4x in de week, in de weekend altijd in de middag laatste uurtje dat de fitness open is en doordeweeks in de ochtend of middag, in ieder geval niet in de avond.
      ik ga elke trainingdags om 1u slapen en om 9u sta ik aan de gym en dat is 15km fietsen van mn thuis, ik ben meer een nacht mens, en ik kan niet om 22u gaan slapen dan lig ik maar in mijn bed te rollen en val ik toch maar uiteindelijk in slaap om 1u..
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Tommyy View Post

Of ik nu om 12 uur naar bed ga of om 3 uur, vòòr 11 uur 's morgens hoef je me niet uit bed te verwachten ..
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Mijn lichaam is echt gewend aan laat trainen, train altijd van 21.30 tot 22.30 of nog half uur later zelfs. Zaterdags gaat de gym om 5 uur dicht en al sta ik er om 4 uur, nog nooit lekker getraind op zaterdag. Vroeger trainde ik altijd in de middag, maar dan had ik nogsteeds lekkere workouts in de avond (terwijl avond naar middag wel kut is). Overigens trainen meeste serieuze mensen in de avond in mijn gym, dus motivatie ligt dan ook altijd hoger.

S'ochtends is drama, maakt niet uit wat hoe laat en al ben ik al 4 uur wakker, voor 12 uur trainen is altijd 1 oefening doen, kut voelen, misselijk zijn, accepteren dat het een schijtdag is naar huis gaan en volgende dag in de avond weer proberen. Heb wel echt respect voor mensen die hard kunnen trainen s'ochtends in hun eentje.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by laurann View Post
            Maakt niks uit.
            Ik train als het uitkomt xD
            Hier nog 1. Ik zorg altijd wel voor 3 intensieve krachttrainingen per week. Maar wanneer of hoe laat ik ze doe maakt niks uit.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

altijd in de loop van de middag.

tussen 5en6
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik train nooit s'ochtends, 1keer gedaan.
                Tis dan bij ons in de gym 1 grote bejaarden club.
                Verder presteer ik behoorlijk beroerd in de ochtend. Voor mij is 4uur een mooie tijd om te trainen. Dan heb ik net mijn maaltijd van 3uur gehad. Na het trainen douchen en dan weer een maaltijd.

Comment

ik heb een paar x soghtends de wekker gezet om te traine.. maar kan er gewoon niet uitkome om te traine, als ik weet dat ik smiddags ook nog kan gaan:P

Comment

Ik train het liefst smorgens als ik avond dienst heb. Ik merk dat ik smorgens het sterkst ben ongeveer een uurtje of 2 na het opstaan.

En als ik smiddags train probeer ik toch altijd wel voor een grote maaltijd te sporten.. die gepland staat in mijn voedingsschema..

Met morgendienst train ik eigenlijk altijd rond half 4 - 4 uur.. zodat ik daarna nog 2 fatsoenlijke maaltijden heb en een bak kwark voor het slapen..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                      Ik train het liefst smorgens als ik avond dienst heb. Ik merk dat ik smorgens het sterkst ben ongeveer een uurtje of 2 na het opstaan.

En als ik smiddags train probeer ik toch altijd wel voor een grote maaltijd te sporten.. die gepland staat in mijn voedingsschema..

Met morgendienst train ik eigenlijk altijd rond half 4 - 4 uur.. zodat ik daarna nog 2 fatsoenlijke maaltijden heb en een bak kwark voor het slapen..
                      Ja ik probeer ook altijd te trainen voor mijn avondmaal, zodat ik nog flink wat kcal binnenkrijg na het trainen ipv alleen dat bakje kwark en noten voor het slapen en die banaan..
                      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X