machines of losse gewichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Idd, met machines heb je geforceerde bewegingen daar komt dus geen techniek bij kijken.

Comment

Tis dat he! Ik heb half jaar met losse gewichten gewerkt en dat verliep heel goed. Wel peesontsteking schouder maar dat kwam door dat ik mijn rug in de steek liet, een beginnersfout dus:d Meer de indruk dat die sportzaak gewoon maar een schemake geeft om er van af te zijn. Mijn krachttesten waren ook op de machines.

Comment

Je spier aanhechtingen hebben gewoon eerst tijd nodig om aan het gewicht te wennen en ik zou dus eerst gewoon machines en kabel pakken om daarmee je spieraanhechtingen voor te bereiden op het echte werk. En vervolgens naar oefeningen als bankdrukken met lange halter enzo. En als je uiteindelijk nog wat verder bent pak je meer losse halter oefeningen om meer massa aan te zetten..

Kracht trainen doe ik met de vaste halter en massa trainen doe ik vaak met losse halters en machines gebruik ik op dit moment eigenlijk alleen om als laatste setje van de spiergroep mee vol te pompen of in het begin om mee op te warmen..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X