Woensdag op school kom de schrijver van het boekje andersomdoen.nl heeft iemand dit boek gelezen?.
Hij beweerde dat je 1kg perweek kunt afvallen met zijn manier van sporten en eten.
Hij gaat uit van een basisbehoefte van de persoon aan KCAL per dag die je moet inemen.
6x per dag eten en hij stelde gemiddeld voor
4bruine boterhammen met kaas of appelstroop of jam
1glas sinassappelsap
1appel.
tussendoor 2crackers met jam
Lunch: hetzelfde als ontbijt
zelfde tussendoor.
Normaal avondeten zo min mogelijk verzadigd vet
Savonds weer dezelfde tussendoor nu met appelstroop.
Hij ging uit vanzoveel mogelijk koolhydraten en suikers(geen kristalsuiker) wat je meer energie moet geven om te bewegen. en dat je daarbij met 3x 40minuten cardio per week 1kg per week of meer kunnen afvallen.
Hoe denken jullie hierover want ik wil mijn vetpercentage omlaag brengen die is de laatste maanden gestegen naar 17,5 en ben 5 kg aangekomen.
BM
Hij beweerde dat je 1kg perweek kunt afvallen met zijn manier van sporten en eten.
Hij gaat uit van een basisbehoefte van de persoon aan KCAL per dag die je moet inemen.
6x per dag eten en hij stelde gemiddeld voor
4bruine boterhammen met kaas of appelstroop of jam
1glas sinassappelsap
1appel.
tussendoor 2crackers met jam
Lunch: hetzelfde als ontbijt
zelfde tussendoor.
Normaal avondeten zo min mogelijk verzadigd vet
Savonds weer dezelfde tussendoor nu met appelstroop.
Hij ging uit vanzoveel mogelijk koolhydraten en suikers(geen kristalsuiker) wat je meer energie moet geven om te bewegen. en dat je daarbij met 3x 40minuten cardio per week 1kg per week of meer kunnen afvallen.
Hoe denken jullie hierover want ik wil mijn vetpercentage omlaag brengen die is de laatste maanden gestegen naar 17,5 en ben 5 kg aangekomen.
BM
Comment