Wat is nu endo/meso/ecto?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roelinho View Post
    Denk niet dat het een sticky wordt want GeneralIx gelooft er niet in.
    dan moet hij wel met een hele goeie reden komen.

top uitgelegd iron

Comment

Zie post 3XL, FM.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik zie het nut er ook niet echt van in eigenlijk...
        Echt boeiend wat voorn lichaamstype je hebt , hard werken voor een goed lichaam moeten we allemaal

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
          Ik zie het nut er ook niet echt van in eigenlijk...
          Echt boeiend wat voorn lichaamstype je hebt , hard werken voor een goed lichaam moeten we allemaal
          Zeer zeker, hoewel er wel sommige zijn met aanleg. Maarja ik ben er toch van heilig overtuigd dat de aanhouder wint.. Dus niet zeiken, maar blijven gaan!
          "Straight outta gym"

Comment

Maar als iedereen hier een mix heeft, wat voor nut heeft het dan zegmaar om te weten?
            En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

het is nog niet af de rest volgt en voor de genen die het "WEL" boeien geduld hebben, "de haters" kunnen zich wenden aan de vele andere topics en lekker ver weg van dit topic blijven.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                het is nog niet af de rest volgt en voor de genen die het "WEL" boeien geduld hebben, "de haters" kunnen zich wenden aan de vele andere topics en lekker ver weg van dit topic blijven.
                Ik ben niet aan het "haten" ik vraag me gewoon af wat het nut er van is als je weet welk lichaamstype iemand heeft.
                Tot nu tot heb ik daar nog nooit een goed antwoord op gehad. Zie het ook niet als een aanval op jou of je topic...

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                  Ik ben niet aan het "haten" ik vraag me gewoon af wat het nut er van is als je weet welk lichaamstype iemand heeft.
                  Tot nu tot heb ik daar nog nooit een goed antwoord op gehad. Zie het ook niet als een aanval op jou of je topic...
                  dit was geen aanval op jou ofzo, verre van, ik ben dit topic begonnen omdat ik me ergerde aan als iemand een foto poste en die was mager iedereen meteen zei dat is een ecto, dus dacht ik zal is posten hoe het ongeveer zit en als je iemand een ecto wil noemen dat er meer komt bij kijken dan dat die alleen mager is.
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

dit was geen aanval op jou ofzo, verre van, ik ben dit topic begonnen omdat ik me ergerde aan als iemand een foto poste en die was mager iedereen meteen zei dat is een ecto, dus dacht ik zal is posten hoe het ongeveer zit en als je iemand een ecto wil noemen dat er meer komt bij kijken dan dat die alleen mager is.
                    Ok duidelijk,
                    Ik zal je topic verder niet meer vervuilen

Comment

Hoe bedoel je haters? Ik haat geen onzin, ik heb alleen iets tegen hokjesdenkers/plaatsers. Zeker waneer theorien gebruikt worden die door een groot deel van de wetenschap afgedaan wordt als onzin.

En "lekker ver weg van dit topic blijven"?? Ik geloof dat het begrip discussie in discussieforum je ontgaat?

Mischien een optie om aan een mod/admin te vragen je topic op te schonen en te locken zodat je geen weerworrd meer kan krijgen?

Ik kan me trouwens wel in je beweegredenen vinden
                      Last edited by 3XL; 31-05-2010, 18:16.
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                        Hoe bedoel je haters? Ik haat geen onzin, ik heb alleen iets tegen hokjesdenkers/plaatsers. Zeker waneer theorien gebruikt worden die door een groot deel van de wetenschap afgedaan wordt als onzin.

En "lekker ver weg van dit topic blijven"?? Ik geloof dat het begrip discussie in discussieforum je ontgaat?

Mischien een optie om aan een mod/admin te vragen je topic op te schonen en te locken zodat je geen weerworrd meer kan krijgen?

Ik kan me trouwens wel in je beweegredenen vinden
                        Ik persoonlijk vind het zever dat elk mens uniek is dus ja ik ben een hokjesplaatser, je hebt zoveel theoriën over factoren die te maken hebben omgeving, genen, religie etc... maar persoonlijk vind ik dat de reactie van een door snee normaal gemiddeld persoon hetzelfde zal zijn als het dierlijke instinct, nu kan je de vraag stellen wat is dan een door snee normaal gemiddeld persoon, en dat is iets waar niemand op kan antwoorden.

Comment

Volgens mij spreek je jezelf tegen.

-Ik persoonlijk vind het zever dat elk mens uniek is dus ja ik ben een hokjesplaatser

vs

-wat is dan een door snee normaal gemiddeld persoon, en dat is iets waar niemand op kan antwoorden

Als we allemaal hetzelfde zijn dan is het toch simpel om een gemiddeld persoon te beschrijven?
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                            Volgens mij spreek je jezelf tegen.

-Ik persoonlijk vind het zever dat elk mens uniek is dus ja ik ben een hokjesplaatser

vs

-wat is dan een door snee normaal gemiddeld persoon, en dat is iets waar niemand op kan antwoorden

Als we allemaal hetzelfde zijn dan is het toch simpel om een gemiddeld persoon te beschrijven?
                            natuurlijk niet want we worden beïnvloed, stel het zo voor, kijk is een dagje national geographic als je niets te doen hebt, over apen of andere kudde dieren, kijk en observeer, ga dan op een mooie zonnige dag naar het stad op een bankje zitten en observeer de mensen hun doen en laten, dan zie je hoe we op elkaar gelijken.

Comment

natuurlijk niet want we worden beïnvloed, stel het zo voor, kijk is een dagje national geographic als je niets te doen hebt, over apen of andere kudde dieren, kijk en observeer, ga dan op een mooie zonnige dag naar het stad op een bankje zitten en observeer de mensen hun doen en laten, dan zie je hoe we op elkaar gelijken.
                              Wij mensen zijn ook maar erg ontwikkelde apen, dusja wat wil je nog meer?

Zou dat misschien verklaren, waarom ik zo van bananen hou..? Hmm
                              "Straight outta gym"

Comment

Is er niet een site met een of andere test dat is altijd wel makkelijk wat dingen beantwoorden en dan eruit krijgen wat je wel of niet bent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X