Gewicht verhogen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat ik het simpel houden. Dat vetpercentage klopt. Heb het ook wel eens bij prof. begeleider laten meten en die zei ook dat het goed was. Laat ik het dan anders zeggen: ik wil zoveel mogelijk spiermassa kweken en daarvoor een goede k/e/v verhouding vaststellen. Welke verhouding is dan het beste?

Heb dus 3500 kcal per dag nodig en zal nav k/e/v verhouding een voedingsschema maken.

Daarnaast wil ik meer aankomen met name benen en armen. Sinds ik weer veel sport worden deze veel te mager terwijl het goed was toen ik niet sportte. Goed, ik neem aan dat ik dit oplos door meer te eten (begrijp uit reacties dat ik te weinig eet).

Comment

Originally posted by Bartdevries View Post
      Laat ik het simpel houden. Dat vetpercentage klopt. Heb het ook wel eens bij prof. begeleider laten meten en die zei ook dat het goed was. Laat ik het dan anders zeggen: ik wil zoveel mogelijk spiermassa kweken en daarvoor een goede k/e/v verhouding vaststellen. Welke verhouding is dan het beste?

Heb dus 3500 kcal per dag nodig en zal nav k/e/v verhouding een voedingsschema maken.

Daarnaast wil ik meer aankomen met name benen en armen. Sinds ik weer veel sport worden deze veel te mager terwijl het goed was toen ik niet sportte. Goed, ik neem aan dat ik dit oplos door meer te eten (begrijp uit reacties dat ik te weinig eet).
      Voeding op orde brengen en dan armen en benen trainen.
      Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

Ok, thanks heren. Ga er vanuit dat mijn vetpercentage meting inderdaad niet klopt. Had ook nog niet van een huidplooimeter gehoord. Maar goed dat vetpercentage maakt me niet zoveel uit. Trainen en goed eten!

Comment

Originally posted by Bartdevries View Post
          Ok, thanks heren. Ga er vanuit dat mijn vetpercentage meting inderdaad niet klopt. Had ook nog niet van een huidplooimeter gehoord. Maar goed dat vetpercentage maakt me niet zoveel uit. Trainen en goed eten!
          inderdaad gewoon ingrijpen als je buik over je broek begint te hangen
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X