geen resultaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zelf train 4 a 5 x in de week, die spiergroepen borst en tricep, rug en bicep, benen en kuiten, schouder soms met borst en tricep, en dan nog een dag voor kleine spiergroep achterkant arm, train allemaal op verschillende dagen

Comment

Ok dan je voeding even controleren met k/e/v/ verhoudingen je kan het plaatsen en dan krijg je vanzelf feedback hierop..

Comment

Z-o-m-e-r-s-t-i-c-k-y-!-!-!-!
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als beginner groei je automatisch, ook zonder voedingschema. Nu is je lichaam al wat gewend aan die trainingen dus nu hangt het ook meer van je voeding af.
          Meer eten en het beste is ook een voedingschema op te stellen om te weten of je genoeg eiwitten, KH en vetten binnenkrijgt.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Als beginner groei je automatisch, ook zonder voedingschema. Nu is je lichaam al wat gewend aan die trainingen dus nu hangt het ook meer van je voeding af.
            Meer eten en het beste is ook een voedingschema op te stellen om te weten of je genoeg eiwitten, KH en vetten binnenkrijgt.
            Mits je genoeg eet wel ja. Heb zelf gehad dat ik 0 eiwitten binnenkreeg, tja dan zul je niet groeien...
            Still shrinking.

Comment

oke eiwitten zijn het belangrijkst dus voor de groei, heb vanmiddag een pot stacker g gehaald wheigt gainer voldoet dit ook of moet ik echt een aparte pot met eiwitten kopen bedankt voor jullie tips

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
                oke eiwitten zijn het belangrijkst dus voor de groei, heb vanmiddag een pot stacker g gehaald wheigt gainer voldoet dit ook of moet ik echt een aparte pot met eiwitten kopen bedankt voor jullie tips
                Of je leest eens wat mensen zeggen, wat een voedingsschema maken betekend.

Succes met die pot weightgainer, je zult alsnog geen resultaat zien en heel wat tijd en geld verspillen.
                Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                  Of je leest eens wat mensen zeggen, wat een voedingsschema maken betekend.

Succes met die pot weightgainer, je zult alsnog geen resultaat zien en heel wat tijd en geld verspillen.
                  idd..

als hy nie luistert snap ik niet dat die een topic begint:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X