Het is al een tijdje dat ik hier gereageerd hebt, maar in iedergeval ik heb al 4 weken niet meer getraint reden? Omdat ik een luie idioot bent met weinig discipline.
Deze week ben ik dus weer begonnen met trainen omdat ik het een zonder vondt om zomaar op te geven.
Wel goed getraint in iedergeval en besloot om kei hard weer verder te gaan zodat ik meer zelfvertrouwen krijg, maar ik zelf vindt dat ik geen resultaat zie qua bouw spiergroep ik weeg nu 75 kilo 7 maanden geleden woog ik 85 ook vindt ik dat ik nog steeds veel vet hebt in me lichaam
(bij me buik borst etc) hoogstwaarschijnlijk kan het aan me voeding liggen.
Ik merkte wel toen ik vorige jaar september begon met trainen zag ik een enorme vooruitgang ik was zo blij om dat te zien dus besloot om nog harder te gaan trainen, maar de laaste maanden is er niet meer veel veranderd
(vandaar de reden dat ik een tijdje niet had getraint)
Dus om deze verhaal zo kort mogelijk te laten maken:
Wat doe ik fout?
Hoe kan ik goede voeding eten?
Wat voor soort voeding?
Zijn shakes goed en waar haal je ze?
Moet ik een schema maken?
Deze week ben ik dus weer begonnen met trainen omdat ik het een zonder vondt om zomaar op te geven.
Wel goed getraint in iedergeval en besloot om kei hard weer verder te gaan zodat ik meer zelfvertrouwen krijg, maar ik zelf vindt dat ik geen resultaat zie qua bouw spiergroep ik weeg nu 75 kilo 7 maanden geleden woog ik 85 ook vindt ik dat ik nog steeds veel vet hebt in me lichaam
(bij me buik borst etc) hoogstwaarschijnlijk kan het aan me voeding liggen.
Ik merkte wel toen ik vorige jaar september begon met trainen zag ik een enorme vooruitgang ik was zo blij om dat te zien dus besloot om nog harder te gaan trainen, maar de laaste maanden is er niet meer veel veranderd
(vandaar de reden dat ik een tijdje niet had getraint)
Dus om deze verhaal zo kort mogelijk te laten maken:
Wat doe ik fout?
Hoe kan ik goede voeding eten?
Wat voor soort voeding?
Zijn shakes goed en waar haal je ze?
Moet ik een schema maken?
Comment