Geen vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen vooruitgang

Het is al een tijdje dat ik hier gereageerd hebt, maar in iedergeval ik heb al 4 weken niet meer getraint reden? Omdat ik een luie idioot bent met weinig discipline.
    Deze week ben ik dus weer begonnen met trainen omdat ik het een zonder vondt om zomaar op te geven.
    Wel goed getraint in iedergeval en besloot om kei hard weer verder te gaan zodat ik meer zelfvertrouwen krijg, maar ik zelf vindt dat ik geen resultaat zie qua bouw spiergroep ik weeg nu 75 kilo 7 maanden geleden woog ik 85 ook vindt ik dat ik nog steeds veel vet hebt in me lichaam
    (bij me buik borst etc) hoogstwaarschijnlijk kan het aan me voeding liggen.
    Ik merkte wel toen ik vorige jaar september begon met trainen zag ik een enorme vooruitgang ik was zo blij om dat te zien dus besloot om nog harder te gaan trainen, maar de laaste maanden is er niet meer veel veranderd
    (vandaar de reden dat ik een tijdje niet had getraint)

Dus om deze verhaal zo kort mogelijk te laten maken:
    Wat doe ik fout?
    Hoe kan ik goede voeding eten?
    Wat voor soort voeding?
    Zijn shakes goed en waar haal je ze?
    Moet ik een schema maken?

stickys zullen je antwoord geven op al je vragen. succes iig
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Doe je al sinds je bent begonnen steeds dezelfde oefeningen? Zoja waarschijnlijk zit je op een"plateau" en moet je nieuwe oefeningen toevoegen.

Wat eet je nu zoal op een dag? En probeer eens de oefeningen+dagen te posten

Shakes zijn een toevoeging op een goed voedingsschema maak die eerst in orde!

Comment

ik wilde vragen:ben je een Turk en lees net je naam haha ja dus.
        Niks op tegen hoor vond het alleen grappig.

Wat jij moet doen is een voedingsschema maken die afgestemd is op jou doel.
        Een trainingsschema maken.
        En goed je rust pakken dus zeker 8 uur slaap per nacht.
        Als je je hieraan gaat houden komt het goed met je.
        En vergeet niet dat dit een discipline sport is dus houdt daar rekening mee en heb geduld!

Comment

Alles staat in de stickies.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
            hahahah

Turkmaster.. ff stickys lezen en maak een trainings/voedingsschema. Je kunt whey shakes aanschaffen maar het hoeft niet.. het is maar een aanvulling op je schema als je je dagelijkse behoefte aan eiwitten niet haalt. Succes
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Eerst je voeding in orde, daarna pas aan supplementen beginnen..
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post

Wat jij moet doen is een voedingsschema maken die afgestemd is op jou doel.
                Een trainingsschema maken.
                En goed je rust pakken dus zeker 8 uur slaap per nacht.
                Als je je hieraan gaat houden komt het goed met je.
                En vergeet niet dat dit een discipline sport is dus houdt daar rekening mee en heb geduld!
                Offtopic: Haha ja goed gezien ik ben een Turk en ik kon geen goede naam verzinnen vandaar xD

Ontopic: Dus inderdaad trainingsshema maken en een voedingsschema maken, maar voedingsschema maken lijk me lastig teminste ik weet niet echt precies hoe het in elkaar zit zijn er topics/stickies erover hoe dat precies werkt?

Maar in iedergeval dan denk ik inderdaad dat het aan me voeding ligt
                zelf vindt ik dat ik nog veel vet heb i want k heb nog steeds een klein buikje etc.
                zelfs ben ik in de afgelopen maanden afgevallen, maar alsnog blijft er nog veel vet over moet zeker veel oefeningen doen...

Comment

Zorg dat je de dingen op orde hebt, als je er niet uitkomt wil vast de trainer de club je wel helpen.
                  Maak een foto van jezelf van hoe je er nu uit ziet en doe dat over 3 mnd. weer en daar is je motivatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X