Zondigen tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Een beter resultaat?
    Met een lichte kuur die ik heb genomen zullen de resultaten niet veel beter zijn geweest. Waar heb je het dan over?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
      ahh ik voel me gevleid:$
      Heb ik iets verkeerds gezegt??

Comment

Junken tijdens een kuur als in elke dag pizza's, kapsalon, chocola, ben and jerries? Nee dat doe ik niet meer sinds een maandje en bevalt me prima zo. Want dat is gewoon overdreven, maar zat zo in die gewenning dat het moeilijk was om het weer af te leren. Ben gewoon een 4-6 weken bezig geweest om dat af te leren en weer ouderwetse striktheid te hanteren.

1 dag in het weekend "carb-loaden" als in een pizza of 2 of een lading patat met burgers? Als je die dag je totale kcal inname niet overschrijd en rest van de week strikt volgens eetschema eet is er niks aan de hand. Sterker nog het geeft je vet verbranding een "boost"...althans dat is bij mij wel zo als ik zo'n dag 1x in de 1 a 2 weken heb. Dus 1 ijsje kan ook geen kwaad, maar je moet niet gaan denken "ach het is maar een ijsje" en dat je dan opeens elke dag 1 neemt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

1 dag in het weekend "carb-loaden" als in een pizza of 2 of een lading patat met burgers? Als je die dag je totale kcal inname niet overschrijd en rest van de week strikt volgens eetschema eet is er niks aan de hand. Sterker nog het geeft je vet verbranding een "boost"...althans dat is bij mij wel zo als ik zo'n dag 1x in de 1 a 2 weken heb. Dus 1 ijsje kan ook geen kwaad, maar je moet niet gaan denken "ach het is maar een ijsje" en dat je dan opeens elke dag 1 neemt.
          Zo heb ik het ook gedaan. 1 dag in de week en op de junkdag zat ik op onderhoud. Gaf inderdaad min stofwisseling net dat zetje wat ik nodig had om vet te blijven verbranden.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Met een lichte kuur die ik heb genomen zullen de resultaten niet veel beter zijn geweest. Waar heb je het dan over?
            Ja ik weet niet, misschien een beter resultaat.
            Ik ben namelijk nog niet zo in de cut-sferen.
            Het kan zo zijn dat zonder die junk je misschien nog wel lager in je BF terecht kwam maar het kan ook wat Fal zegt dat het junken een boost geeft op je stofwisseling.

Comment

ja dat lijkt me wel dat je een boost krijgt.
              ik doe nog steeds 1x in de week junken
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

En een keertje een ijsje na het eten of een lekker toetje?

Comment

nee jij mag dat totaal niet. vooral niet in je kuur
                  en al helemaal niet als je naar buiten gaat.
                  want dan denken die mensen nog als je aan het kuren bent dat alles maar kan eten en drineken
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                    nee jij mag dat totaal niet. vooral niet in je kuur
                    en al helemaal niet als je naar buiten gaat.
                    want dan denken die mensen nog als je aan het kuren bent dat alles maar kan eten en drineken
                    ?????

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                      ?????

Zal wel sarcastisch bedoeld zijn.....als dat niet het geval is lult hij natuurlijk uit zijn nek

Comment

Het ligt hem gewoon of je in de bulk of in de cut zit.
                        Tijdens bulk kun je gerust cheaten, je moet wel rekening houden met kans op meer vocht en vet.
                        Tijdens een cut-kuur dien je gewoon zeer strikt te zijn, je kunt dan wel cheaten maar dat is dan meer refeed wat je doet, dus het boosten van je metabolisme. Je bepaalt dan of het dirty of schoon cheaten wordt, de laatste prefereert aanbeveling.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          kwam maar het kan ook wat Fal zegt dat het junken een boost geeft op je stofwisseling.
                          Als je afwisseld met een hogere inname op sport dagen en dan carbs schrappen op rust dagen dat je geen junk/re-feed nodig hebt. Je moet dan wel zorgen dat je sport dag inname wat hoger zit. En dat je dan over de gehele week gezien een negatief kcal aantal hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X