ik hoor steeds vaker dat het normaal is, maar dan heb ik het over krom naar beneden en een beetje naar links.
kromme penis is dat normaal?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vele mannen die een kromme penis hebben.
Als het heel exstreem is bezoek dan eens een dokter voor meer info.
(
Dit heeft allemaal te maken met de ligging van je penis en hoe het ligament dat het schaambeen verbind met je buik. Deze pees rekt tijdens de pubertijd wat uit naar de ligging waarin je penis zich bevindt.
Mensen die de penis naar links boven dragen zullen automatisch een kromming naar links en naar boven hebben bij erectie. Mensen die de penis (omwille van losse boxers of gewoon in onderbroeken kan ook) naar beneden dragen, hebben eerder een kromme naar beneden. Dit laatste komt echter minder voor dan de andere. Recht naar boven is ook slechts in weinig gevallen zo.
)
even een stukje gejat ergens.Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
Comment
-
Het moet toch niet gekker worden op het forum, whats next?, probleempjes met de menstruatie? Het lijken wel een stelletje wijven bij elkaar ook zo.....
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Als je nou een foto maakt en hier post kunnen wij bepalen of dat normaal is of niet
Zonder gekheid....zolang je geen erectieproblemen oid hebt moet je gewoon dat ding blijven gebruiken waar hij voor bedoelt is......zeiken, rukken en neuken.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSoms he, als ik moet piesen, dan komt de straal er niet ut zoals ik gewild zou hebben en moet ik met wat wc-papier de rand van het toilet of de grond droogmaken, is dit normaal???
OT. Ja dat is normaal!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSoms he, als ik moet piesen, dan komt de straal er niet ut zoals ik gewild zou hebben en moet ik met wat wc-papier de rand van het toilet of de grond droogmaken, is dit normaal???
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSoms he, als ik moet piesen, dan komt de straal er niet ut zoals ik gewild zou hebben en moet ik met wat wc-papier de rand van het toilet of de grond droogmaken, is dit normaal???Is ook vroeg voor hem 's ochtends
"Straight outta gym"
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
5 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
5 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -