Creatine in het vliegtuig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Precies, doe het in een soort van buis, dan is het alleen nog een kwestie van wegdrukken.
    En hopen dat het geen glazen buis is die vanwege de druk kapot springt.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

grote zonnebril met capisjon val je ook niet op .
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        als die open is, niet mee nemen
        en als die dicht is wel?

dan is die de terugreis toch open??

Comment

Een afgesloten pot inclusief originele etiket is voldoende lijkt mij.
          Zou het wel in de koffer stoppen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Wat een gemierenneuk over een pot crea. Als die open is daar laat je hem toch staan! we hebben het hier gemiddeld over 15 euro.

en voor 15 euro risicos lopen?

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Ik zou het wel goed verstoppen.. die hij in condooms en slik het door zodat je het in london uit poept. Je kan ook met tape om je middel heen plakken.. dan komt het goed..
              wou net hetzelfde aanraden
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

niet meenemen voorkomt een hoop problemen

Comment

Waarom zo moeilijk doen, koop een potje crea. in Londen, is nog goedkoper ook.
                  Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Kan je gewoon meenemen. Ik heb het ook een tijd elke week mee in het vliegtuig genomen.

Comment

Originally posted by Studio1 View Post
                      Kan je gewoon meenemen. Ik heb het ook een tijd elke week mee in het vliegtuig genomen.
                      Hoe weten ze dan op het eerste gezicht dat het creatine is en geen cocaïne bijvoorbeeld? Zou lullig zijn als je eruit gepikt wordt, vooral als je met een grote groep reist.

Comment

Denk je nou echt dat je de enige bent die reist met een poedertje op zak?

Elke ouder heeft talkpoeder mee, elke vrouw heeft een makeuptasje met poeders... die gasten zien het verschil tussen coke en iets anders echt wel

Comment

Denk je nou echt dat je de enige bent die reist met een poedertje op zak?

Elke ouder heeft talkpoeder mee, elke vrouw heeft een makeuptasje met poeders... die gasten zien het verschil tussen coke en iets anders echt wel
                          Dat vraag ik me af, als ik tussen me creatine coke stop hoe moeten ze dat ontdekken?

Comment

Dan laten ze even een hond er aan snuffelen en klaar. wat een gelul hiero.

p.s. Crea ;')

Comment

hier in zaventem niet hoor! krijg je niet eens nesquick mee....
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
                                Dan laten ze even een hond er aan snuffelen en klaar. wat een gelul hiero.

p.s. Crea ;')
                                Ja en dat moet je willen voor een potje crea terwijl je met een groep reist.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X