Creatine in het vliegtuig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een vriend van mij heeft een keer een pot creatine meegenomen naar Turkije, werd op Schiphol eruit gepikt en kreeg te horen dat hij het wel mee kon nemen maar dat hij het beter kon achterlaten als hij terugkwam. Was overigens nog in originele gesloten pot. Maar ik zie niet in waarom je creatine mee zou nemen op vakantie. Vakantie = vakantie bij mij, dan doe ik ook echt twee weken genieten ervan daarna kan je weer vol aan de bak.
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik heb nog NOOIT gehoord dat je geen poeder mag meenemen in een vliegtuig.

Vloeistoffen mag niet ivm terrorisme, maar dat heeft niks met poeder te maken. Drugs is een ander probleem, maar de marechaussee heeft geen algeheel poederverbod gemaakt. Vergeet niet dat er veel mensen zijn die op poeder leven (babyvoeding, mensen met spijsverteringsstoornissen etc). Drugs sporen ze op met honden enzo... niet door alle poeders te verbieden

Comment

en al denken ze dat het cocaine is wanneer ze ernaar kijken zien ze gewoon dat het creatine is dus wat is het probleem

Comment

Originally posted by Studio1 View Post
          Ik heb nog NOOIT gehoord dat je geen poeder mag meenemen in een vliegtuig.

Vloeistoffen mag niet ivm terrorisme, maar dat heeft niks met poeder te maken. Drugs is een ander probleem, maar de marechaussee heeft geen algeheel poederverbod gemaakt. Vergeet niet dat er veel mensen zijn die op poeder leven (babyvoeding, mensen met spijsverteringsstoornissen etc). Drugs sporen ze op met honden enzo... niet door alle poeders te verbieden
          zijn zoveel explosieven in poedervorm, poeder mag niet, ik had poeder mee en het mocht niet, dus je mag nog zolang zeggen dat het wel mag, het is dus niet.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

ironbrotherhooddude, je moet wel onderscheid maken tussen handbagage en je koffer he.
            Je mag inderdaad al die shit niet in je handbagage, maar wel in je koffer.
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              ironbrotherhooddude, je moet wel onderscheid maken tussen handbagage en je koffer he.
              Je mag inderdaad al die shit niet in je handbagage, maar wel in je koffer.
              joh kerel, ik heb altijd nesquik in mn handbagage joh
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Ja en dat moet je willen voor een potje crea terwijl je met een groep reist.
                Ik weet niet of je weet hoe het koffer-distributie systeem van Schiphol eruit ziet maar dit zorgt echt niet voor oponthoud

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
                  Ik weet niet of je weet hoe het koffer-distributie systeem van Schiphol eruit ziet maar dit zorgt echt niet voor oponthoud
                  Het ging mij ook niet over de vertraging.

Comment

Goed prima.
                    Ik heb een half jaar lang elke week mijn whey van Nederland naar London meegenomen (en terug), verpakt in een geel ongemerkt blik en dichtgeplakt met tape. Als dat er niet verdacht uit zou zien weet ik het niet meer.

Ben er dus minstens 50x mee de grens over gegaan. Nooit ook maar een probleem mee gehad...

Ik zal wel geluk gehad hebben dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X