'gefitnessed'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heeft niemand er aan gedacht om gewoon te lay-backen, oefeningen op een 1% 1RM te doen, je smoel te houden en krachten sparen voor een zinvolle training?

Die mensen zijn ignorant en kan je toch niet veranderen.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Niet kut bedoeld, maar je verhaal had wel een 100x beter geweest als je gewoon kon deadliften met overhand grip, bedoel tis maar 120kg, nu scoor je niet heel veel manlyness points ben ik bang

Nu heb je gewoon 8x120kg gedeadlift lol
      jah epic beest!

Comment

zoals mn prof squats was aant uitleggen.....
        ze stond gehurkt en met haar bovenlichaam horizontaal, ik zei zou ga je hennig u rug blesseren laat stn naar voren op je neus vallen, zei die vrouw wat weet jij er nu van.....ik zei je doet maar this maar jouw lichaam....toen zei ze dat ik me mond moest houden of anders de les maar moest verlaten.....
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

owhjah bij de warming up moesten we ook nog cardio doen op crosstrainer, andere konden op 5kmp ik moest op 10kmh

donder op biatch
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

We hadden ook zo eens fitness op school, dan begonnen ze ook direct te zagen dat ik minder moest nemen. Via het school kan je het gwn niet serieus nemen, die mensen hebben teveel schrik dat je blessure krijgt ( wat echt niet mogelijk is met hun kutregeltjes xD).

Ik hield ze maar blij en deed niet echt mee, ik fitness s'avonds dan maar serieus. Is ook veeel leuker in je vertrouwde gym.

Comment

school is verantwoordelijk he, onthoud dat
              Groeten

Comment

die zijn gwoon verzekert hoor..

en als ze je nie serieus kunne late sporte: doe dan ook niet alsof

Comment

Originally posted by ejfaar View Post
                  die zijn gwoon verzekert hoor..

en als ze je nie serieus kunne late sporte: doe dan ook niet alsof
                  Inderdaad. Bij andere sporten wordt er toch ook volledige inzet gevraagd? Waarom dan hier wel half werk doen.
                  Fitness is voor homo's.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Inderdaad. Bij andere sporten wordt er toch ook volledige inzet gevraagd? Waarom dan hier wel half werk doen.
                    Fitness is voor homo's.
                    Inderdaad.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Fitness is voor homo's.
                      Precies. Zie rugby, ren zo paar keer flink tegen iemand op en het maakt allemaal niet uit.

1xtje een beweging met ook maar een zweetdruppel uitvoeren en je mag niet meer verder vanwege blessures...
                      Still shrinking.

Comment

YouTube - Justin Timberlake - Cry Me A River
                        Groeten

Comment

Waterpolo vind ik een mooie sport, hard, zwaar en gezond.

Comment

Bedankt voor de info
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

De naam fitness zegt het al.. gaat om de fitheid van je lichaam.. is totaal iets anders dan bodybuilding.. Jij hebt gekozen voor fitness op school.. en dus zal je fitness moeten doen..

Volgende keer vragen of de keuze bodybuilding er ook tussen staat.. of thaiboksen.. of idd waterpolo.. dat zijn de mannensporten..
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Zie het al zo voor me,
                                ja jongens, vandaag bodybuilden

Lekker +500 boven behoefte eten, supplementen nemen en trainen totdat je niet meer kan! Denk eraan geen alcohol en junkfood he!
                                Morgen weer gewoon fitnessen zonder ook maar enige inspanning hoor!
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X