ik heb dus het volgende,,, me bovenste twee kleine spieren boven (sixack) de een is kleiner en heeft een andere vorm ,dan als die aan de andere kant, iemand enig idee hoe dit komt ?? en heeft er iemand nog een tip,, voor een goeie buikspier oefening ,
scheefpack probleem
Collapse
X
-
Originally posted by 4motionv6 View Postik heb dus het volgende,,, me bovenste twee kleine spieren boven (sixack) de een is kleiner en heeft een andere vorm ,dan als die aan de andere kant, iemand enig idee hoe dit komt ?? en heeft er iemand nog een tip,, voor een goeie buikspier oefening ,
Sorry hoor maar is wel een grappige titel.
Daar kun je niets aan veranderen, is jouw bouw, als je ziet bij de meeste mensen is dat zo in mindere of meerdere mate.
Hanging leg raises, weighted crunches, plank holds...
-
Originally posted by Fitness-maniak View Post.
heb ook ooit eens gedacht van ''*** ik groei scheef in me buik''
maak je niet druk, komt allemaal goed
ik heb nooit echt een sixpack gehad,, heb altijd een laagje vet gehad,, ik heb geen ervaring met cutten me vet perc is 17 procent,, moet ik ook echt op dieet ofzo, of zwaar gaan cardio'en ??
Comment
-
Originally posted by 4motionv6 View Postdus dit groeit gewoon bij, of is het idd je bouw
ik heb nooit echt een sixpack gehad,, heb altijd een laagje vet gehad,, ik heb geen ervaring met cutten me vet perc is 17 procent,, moet ik ook echt op dieet ofzo, of zwaar gaan cardio'en ??Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by 4motionv6 View Postdus dit groeit gewoon bij, of is het idd je bouw
ik heb nooit echt een sixpack gehad,, heb altijd een laagje vet gehad,, ik heb geen ervaring met cutten me vet perc is 17 procent,, moet ik ook echt op dieet ofzo, of zwaar gaan cardio'en ??
wij helpen je wel als je niet weet hoe alles moet etc..
en het komt allemaal in orde.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postvoedingschema bouwen, trainingschema bouwen.
just kidding (voor alle duidelijkheid, niet doen!!)
begin met de sticky's te lezen dan komt alles wel in orde
@ roy: 12 % is toch mooi, ik zou het zo houden, je kan later wel eventueel tot 10 % gaan ofzo, maar lager zou ik niet gaan, want geloof me, op 6 % wil je niet zittenOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View Post@ roy: 12 % is toch mooi, ik zou het zo houden, je kan later wel eventueel tot 10 % gaan ofzo, maar lager zou ik niet gaan, want geloof me, op 6 % wil je niet zitten
Maar ik wil dit topic niet vervuilen, dus laten we het maar niet over mij hebben .Dumbells build a bigger chest
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postvoedingschema bouwen, trainingschema bouwen.
Comment
-
Originally posted by 4motionv6 View Postdie heb ik idd nodig,, ging laats whey halen,, heb dus nu van het merk 2ko fighter whey,, zegt die kerel achter die balie 3x op een dag, ook bij rust,, kijk ik op de verpakken, na intensive training, 2 scoops met 300 ml water,, inmiddels ietsjes aangekomen! heb hier iemand ervaring mee?Dumbells build a bigger chest
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment