scheefpack probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gleke View Post
    het gaat overal over jou
    jij en FM zouden gewoon een eigen topic moeten maken
    Daar hebben we er al 3 van, maar het blijkt niet te helpen.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      3x per dag is natuurlijk verkoperspraat. Je zult voordat je echt wat aan whey hebt je voeding(schema) op orde moeten hebben, en dan zul je zien hoeveel eiwitten je (eventueel) nog uit wheyshakes nodig zou hebben. Eerst voeding, daarna supplementen.
      ik durf het bijna niet te vragen, hoe maak ik een voedinds schema, ik vreet nu maar wat aan !aub HULP

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
        ik durf het bijna niet te vragen, hoe maak ik een voedinds schema, ik vreet nu maar wat aan !aub HULP
        tijd voor de sticky's jongeman
        lees deze aandachtig, daar kan je alles in vinden
        dan kan je jouw voedingschema posten en kunnen wij eventuele verbeteringen aanbrengen en jou feedback geven
        succes
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
          Eerst je kcal behoefte uitrekenen. Daarna opschrijven (bijvoorbeeld in Excel) wat je op dit moment op één dag eet, en zet de K/E/V waarden en de kcal erachter. Alle informatie die je nodig hebt vind je in de stickies. Zodra je ergens over twijfelt vraag je het maar. Daarna kan je voedingsschema gepost worden en kunnen wij deze verbeteren.

Grts
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

In de zomersticky vind je hoe je een voeindgschema optsteld: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

@ roy: 12 % is toch mooi, ik zou het zo houden, je kan later wel eventueel tot 10 % gaan ofzo, maar lager zou ik niet gaan, want geloof me, op 6 % wil je niet zitten
              Wat is er mis met 6%? Is toch gruwlijk

Comment

Komt nooit meer goed man.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by D467 View Post
                  6% is kut man, altijd al die mensen die zagen over droog staan.. ik wil graag 10% hebben ofzo, maar ik blijf echt vast zitten bij 6-7% blijven bulken he

Comment

'' 't komt wel goed schatje ''

hehe, nee ff serieus. Waarschijnlijk zit t gewoon tussen je oren vooral, vraag is aan iemand anders of die iets raars ziet aan je buik. Niet aangeven of iets uit verhouding is of zo. Waarschijnlijk zal 't niet eens opvallen. edit: had 't zelfde bij mn biceps, had t gevoel dat mn rechter stuk groter was. Maar andere viel t niet eens op.

ff een vraag voor de andere: Als je een vrije brede middel hebt, is 't dan onverstandig om je zij te trainen, omdat die dan ook groter/breder gaat worden
                    Last edited by brainiac; 17-06-2010, 21:44.
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

@ roy: 12 % is toch mooi, ik zou het zo houden, je kan later wel eventueel tot 10 % gaan ofzo, maar lager zou ik niet gaan, want geloof me, op 6 % wil je niet zitten
                      Ik heb er geen problemen mee met op 6% te zitten hoor, maar na de zomervakantie ga ik wel weer bulken tot de 14-16% ofzo. Ik moet en zal naar die 90 kg gaan, ga wss bulken tot 95 kg en hoop na het cutten op 90 uit te komen met me huidige vetpercentage. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt om droge massa bij te komen, vereist steeds meer discipline.
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                        Ik heb er geen problemen mee met op 6% te zitten hoor, maar na de zomervakantie ga ik wel weer bulken tot de 14-16% ofzo. Ik moet en zal naar die 90 kg gaan, ga wss bulken tot 95 kg en hoop na het cutten op 90 uit te komen met me huidige vetpercentage. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt om droge massa bij te komen, vereist steeds meer discipline.
                        maar jij zit wel al op 87 kg 6 %, ziet er helemaal anders uit dan een magere 75 kg 6 % daarom goed bulken zeker naar 10-15 % maar ik twijfel of ik nog ooit tot de 6 % ga terugkeren.. maar goed dat is zorgen voor over een jaartje of 2

Comment

"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

6% is kut man, altijd al die mensen die zagen over droog staan.. ik wil graag 10% hebben ofzo, maar ik blijf echt vast zitten bij 6-7% blijven bulken he
                            Ik ken mensen die zijn in de 90 KG en hebben 5%,
                            hoe lager je vet % hoe meer details

Comment

Ik ken mensen die zijn in de 90 KG en hebben 5%,
                              hoe lager je vet % hoe meer details
                              dan is 6 % goed, maar ik denk dat jij nog niet zo groot bent, dan wil je liever niet zo laag zitten..

Comment

dan is 6 % goed, maar ik denk dat jij nog niet zo groot bent, dan wil je liever niet zo laag zitten..
                                haha ik zit zelf op 6% en heb ook op 5 gezeten, maar 5 is echt opletten wat je eet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X