erg????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• erg????

hey all ben ene tijd niet on geweest wegens schoolk toetsen en dat gezeik .... ikk ben dus al 2 weken lang niet kunne trainen, gaat mijn spdiermassa daardoor erg omlaag?

dus je hebt de hele week 14 uur per dag zitten blokken..

vind altijd vreemd als mensen zeggen ik kan niet. ben de hele week vrij en moet leren.. je moet toch ook ontspannen...maar ligt aan je voeding. of je vele verliest of niet

Comment

zal idd heel erg afhankelijk zijn geweest van je voeding, en een vrij slecht excuus trouwens. Maar maak je niet te veel zorgen, zal vrij minimaal zijn. Nu gewoon de draad oppakken.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Wat een excuus.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

massa niet, kracht wel
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

hoe bedoel je wa teen excuus???? jonge ik moet toetsen maken voor overgang dar ben ik focking drukj mee mar jah... bedankt vor reactie

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
              hoe bedoel je wa teen excuus???? jonge ik moet toetsen maken voor overgang dar ben ik focking drukj mee mar jah... bedankt vor reactie
              ik begrijp je wel hoor , je massa zal weinig veranderen maar je kracht zal wel wat afgenomen zijn.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

gentjuh, je hebt geen spiermassa, dus niks aan de hand
                hoe gaat het verder?
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Kracht vermindert, zoals de rest ook zegt.
                  Gewoon niet druk om maken en terug beginnen knallen.
                  Zuccez!

Comment

hoe bedoel je wa teen excuus???? jonge ik moet toetsen maken voor overgang dar ben ik focking drukj mee mar jah...
                    Ik neem aan dat je geen 8 uur per dag hebt geleerd? En in het weekend heus geen 16 uur. Dan moet het toch mogelijk zijn een uurtje vrij te maken in de week voor een snelle fullbody workout lijkt mij. Maar goed.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                      gentjuh, je hebt geen spiermassa, dus niks aan de hand
                      hoe gaat het verder?
                      alles nar wens heb ondertussen nieuw werk en dat is ook leuk dsu gat go0ed jij?

Comment

Toevallig ook een toets voor spelling?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Van zenuwen niet gaan trainen zeker? Het helpt nochthans om alles op een rijtje te zetten!
                          Je kon waarschijnlijk wel 3 maal per week een snelle fullbody training afwerken, had je op zijn minst geen krachtverlies gehad.
                          Ik denk dat jij gewoon geen zin had om te trainen en nu met de bibber zit van, owjee, nou wordt ik NOG smaller!!!
                          Of mocht je niet van je ouders?

Comment

whahahahaaha nej hoor ik had ind ndook nie toz heel erg zin mar da tvan ouders is onzin xD

Comment

whahahahaaha nej hoor ik had ind ndook nie toz heel erg zin mar da tvan ouders is onzin xD
                              OK dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X