rare tik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by new muscle View Post
    nog zo irritant is van die stekskes die dan 20 min binnen komen vol bluf, en die dan hun oefening volledig verkeerd doen ma toch maar zoveel mogelijk gewicht nemen, en dan maar rond kijken of dat zeker iedereen gezien heeft.
    Haha, meestal zit mijn haar goed voor de training. Zodra ik klaar ben zit het voor geen meter en druipt mijn kop met zweet. Iedereen me gek aankijken. 1 pose en ze weten waarom

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Heel herkenbaar! ik doe dat ook wel eens maar soms nemen de emoties de overhand en dan is mijn training ook kut. Dus ik doe meestal is nummer "slechte herinneringen" 1 nummer ACDC of zo want daar word ik weer Rambo van. haha
      vandaag zo'n liedje wat gewoon een kick gaf en ik bleef maar hoger gaan met de barbell curl was echt zo super nice!!!
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik lul wel is in mezelf tijdens me setjes door. Volgens mij denken mensen
        nu onderhand dat ik gestoord ben.
        You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
          Ik lul wel is in mezelf tijdens me setjes door. Volgens mij denken mensen
          nu onderhand dat ik gestoord ben.
          Dat ken ik, of tegen je zelf zeggen dat je het wel kan vlak voordat je aan een set begint dan willen mensen ook nog wel eens stom kijken.
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik zuip na iedere set een flinke hoeveelheid water weg. Kan oplopen tot 4 liter water per training.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

mijn tik is dat ik verliefd word op elke mooie vrouw in de sportschoolll
              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                mijn tik is dat ik verliefd word op elke mooie vrouw in de sportschoolll
                Dat is geen tik, dat is je lul achterna lopen doet iedere kerel
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                  Ik zuip na iedere set een flinke hoeveelheid water weg. Kan oplopen tot 4 liter water per training.
                  wow 4 liter , hoe lang train je dan , ik zit meestal op 2 en half uur,
                  en kom toch met 1.5L toe

Comment

Weet ge wat ik wel vreemd vind ik ben het laatste half jaar stevig wat spier gewicht bijgekomen,
                    (ook dank zij een kuurtje natuurlijk),en ik vind dat je op korte tijd veel respect wint van mensen om u heen, mensen worden vriendelijker als je er beter uitziet! toch wel vreemd

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                      Weet ge wat ik wel vreemd vind ik ben het laatste half jaar stevig wat spier gewicht bijgekomen,
                      (ook dank zij een kuurtje natuurlijk),en ik vind dat je op korte tijd veel respect wint van mensen om u heen, mensen worden vriendelijker als je er beter uitziet! toch wel vreemd
                      Ik denk dat dit ook te maken heeft met je zelfbeeld. Je zelfbeeld gaat omhoog als je wat gespierder wordt en je voelt je in het algemeen gewoon beter. Dit straal je dan ook uit en de mensen in je omgeving reageren daar positief op.

imho

Comment

Ja dat is ook wel zo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X