Kleine borstspieren ivm rest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleine borstspieren ivm rest

Hallo,

Ik had even een vraagje.
    Ik train 3x in de week (dit wordt, nu het vakantie is weer 4x in de week) en het probleem is dat mijn borstspieren nogal klein zijn in verhouding met de rest. Hoe krijg ik die borsten een beetje groot en in verhouding? Ik train nu 9 maanden ongeveer.
    In het begin heb ik full-body schema gedaan, daarna splitschema voor 4x in de week en nu dus voor 3x in de week, (Vanwege drukte) en die ziet er als volgt uit:

dag 1:
    Bench press
    DB fly
    DB press
    Cable crossover

Barberl Curl
    Cable curl met touw
    DB curl

dag 2:
    Chin up
    Small Row
    Straight arm pulldown
    Db row

Triceps DB extension
    Kick back
    Dippen

dag 3:
    Squat
    Deadlift
    Lunges DB

Barbel shoulder press
    Side raise
    Barbel shrugs

En tussendoor nog beetje buik.

Nu dus mijn vraag: Hoe kan ik grote borstspieren kweken zodat ze weer ivm met me lichaam komen?

John

Ik heb/had hetzelfde probleem. borsten wouden niet zo goed groeien, en ook qua kracht was ik niet echt sterk op bankdrukken etc.

Sinds ik het 4 dagen ub/lb schema uit de stickys volg (meer gericht op kracht als op massa, maar je pakt er zeker ook flink massa mee), gaat mijn borst wel goed vooruit. Mijn vriendin merkte het een aantal dagen geleden zelfs op dat mijn borsten groter/mooier geworden zijn.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Ik heb/had hetzelfde probleem. borsten wouden niet zo goed groeien, en ook qua kracht was ik niet echt sterk op bankdrukken etc.

Sinds ik het 4 dagen ub/lb schema uit de stickys volg (meer gericht op kracht als op massa, maar je pakt er zeker ook flink massa mee), gaat mijn borst wel goed vooruit. Mijn vriendin merkte het een aantal dagen geleden zelfs op dat mijn borsten groter/mooier geworden zijn.
      Moet ik dan ook maar gaan volgen, heb zelf ook een relatief kleine borst ten op zicht van de rest. Ik begin nu echt een na-aper te lijken Dyno, eerst ud en straks ub/lb lol
      You can be part of my meal tonight.

Comment

na-apen is goed. alles is al eens gedaan. waarom moeilijk doen en zelf dingen verzinnen. gewoon van alles proberen tot je gevonden heb. dan is het consequent blijven met dat schema en nooit meer veranderen hele tijd moeten veranderen voor nieuwe prikkels is bullshit.

Comment

Zorg dat je in cycli traint. Train om de beurt op kracht en massa. Kracht is echt belangrijk, want hoe meer gewicht je kunt pakken hoe meer massa je kunt bouwen. Altijd lage en matige gewichten gebruiken werkt niet. hoeveel reps je er ook tegen aan gooit.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor de reacties!
            Ja ik heb zegmaar de eerste 4 weken van dit schema 4 setjes gedaan en dan: 12-10-8-6. Nu doe ik 4 weken 4 setjes van 8, met de laatste twee herhalingen tot failure. Daarna zal ik weer een ander schema volgen. Ik zal wel even gaan kijken bij die ub/lb sticky! Ik hoop dat het werkt en bedankt voor de tips!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X