Hallo,
Ik had even een vraagje.
Ik train 3x in de week (dit wordt, nu het vakantie is weer 4x in de week) en het probleem is dat mijn borstspieren nogal klein zijn in verhouding met de rest. Hoe krijg ik die borsten een beetje groot en in verhouding? Ik train nu 9 maanden ongeveer.
In het begin heb ik full-body schema gedaan, daarna splitschema voor 4x in de week en nu dus voor 3x in de week, (Vanwege drukte) en die ziet er als volgt uit:
dag 1:
Bench press
DB fly
DB press
Cable crossover
Barberl Curl
Cable curl met touw
DB curl
dag 2:
Chin up
Small Row
Straight arm pulldown
Db row
Triceps DB extension
Kick back
Dippen
dag 3:
Squat
Deadlift
Lunges DB
Barbel shoulder press
Side raise
Barbel shrugs
En tussendoor nog beetje buik.
Nu dus mijn vraag: Hoe kan ik grote borstspieren kweken zodat ze weer ivm met me lichaam komen?
John
Ik had even een vraagje.
Ik train 3x in de week (dit wordt, nu het vakantie is weer 4x in de week) en het probleem is dat mijn borstspieren nogal klein zijn in verhouding met de rest. Hoe krijg ik die borsten een beetje groot en in verhouding? Ik train nu 9 maanden ongeveer.
In het begin heb ik full-body schema gedaan, daarna splitschema voor 4x in de week en nu dus voor 3x in de week, (Vanwege drukte) en die ziet er als volgt uit:
dag 1:
Bench press
DB fly
DB press
Cable crossover
Barberl Curl
Cable curl met touw
DB curl
dag 2:
Chin up
Small Row
Straight arm pulldown
Db row
Triceps DB extension
Kick back
Dippen
dag 3:
Squat
Deadlift
Lunges DB
Barbel shoulder press
Side raise
Barbel shrugs
En tussendoor nog beetje buik.
Nu dus mijn vraag: Hoe kan ik grote borstspieren kweken zodat ze weer ivm met me lichaam komen?
John
Comment